איך תבחרי ייעוץ עסקי שיווקי שמתאים לעסקים קטנים?

מה זה בכלל ייעוץ עסקי ובמה הוא שונה מייעוץ שיווקי ומאימון עסקי לעסקים קטנים?

זה דיגדג לך מבפנים עד שכבר לא יכולת יותר להתעלם, והחלטת שאת הולכת לפתוח עסק משלך. זה לא קרה יום בהיר אחד. זה קרה אחרי לילות של מחשבות וימים של חלומות שהתנקזו לרגע אחד מזוקק של “אני הולכת על זה”, או שהתגלגלת לתוך זה ובשנייה של בהירות הבנת שאת שם.

ועכשיו מה?

איך הופכים את החלום לעסק שמייצר לך הכנסות ופרנסה
מעבר להגשמת החלום שהוא ראוי בפני עצמו?
מאיפה מתחילים?

כנראה שבחודשים הראשונים בעיקר קראת מלא תכנים והקשבת לעשרות הדרכות, והבנת שיש מה לעשות. אפילו קיבלת רעיונות ונחשפת לדברים שבכלל לא ידעת שקיימים עד עכשיו. יתכן שהתחלת לעשות את הדברים שנראו לך אפשריים עבורך, ושהצלחת להתחבר אליהם. הרגשת שאת מצליחה להתקדם.

אבל באיזשהו שלב התחילו לעלות שאלות שרלוונטיות רק אליך, שלא תמיד בא לך לשתף בהן חברות וקולגות ובטח לא בני משפחה. הגעת לנקודה שבה הרגשת שאת צריכה עזרה מקצועית. את מבינה שאת צריכה הכוונה, את צריכה מישהו שתוכלי לשאול אותו את השאלות שהן רק שלך ושיגיד לך מה נכון לך לעשות עכשיו. 

את יודעת שיש יועצים ומאמנים, יש את ה”עסקי” וה”שיווקי” אבל את לא סגורה על מה ההבדלים ביניהם ומה יתאים לך ולמה שאת צריכה כרגע.

במאמר הזה נענה לך על כל השאלות כדי שתוכלי לבחור את העזרה שמתאימה לך כדי שתוכלי להתקדם.

ייעוץ עסקי שיווקי שמתאים לעסקים קטנים
איך תבחרי ייעוץ עסקי שיווקי שמתאים לך ושיקדם אותך

מה ההבדל בין ייעוץ עסקי לעסקים קטנים לייעוץ שיווקי?

הדרך הכי פשוטה להבין מה ההבדל בין ייעוץ עסקי לייעוץ שיווקי היא דרך שתי שאלות פשוטות.
ייעוץ עסקי עונה על השאלה “איך אני מייצרת את ההכנסות העיקריות בעסק?”
ייעוץ שיווקי עונה על השאלה “איך אני מייצרת לקוחות מתעניינים לשירותים / מוצרים שלי?”

בתהליך של ייעוץ עסקי תגבשי את המודל העסקי של העסק בעזרת התשובות לשאלה “איך אני מייצרת את ההכנסות העיקריות בעסק”?

רק לשם הדוגמה הכללית – מטפלים יכולים לייצר את ההכנסות שלהם מטיפולים / סדרות טיפולים.
מאמנים יכולים לייצר את ההכנסות שלהם ממפגשי אימון ליחידים או לקבוצות או מהרצאות.
צלמים יכולים לייצר את ההכנסות שלהם ממפגשי צילום בסטודיו / בטבע או מצילום אירועים.
מאפרות יכולות לייצר את ההכנסות שלהן ממפגשי איפור לקראת אירוע או מסדנאות אישיות או מקורסים.

נותנות שירותים “אני עושה במקומך” – יעצבו עבורך, ינהלו עבורך, ינתחו עבורך נתונים, יבנו עבורך וכו’ במקום שאת תעשי לבד.

קונדיטוריות יאפו בשבילך או ילמדו אותך במסגרת סדנאות וקורסים.
וכן הלאה וכן הלאה…

פותחת סוגריים לטיפ חשוב על הדרך:
מה שחשוב לשים לב אליו הוא המילה “עיקריות”.

לדוגמה, הרצאה יכולה להיות מקור הכנסה עיקרי עבור מרצים ואמצעי ליצירת לקוחות מתעניינים למטפלים ומאמנים. כשמגבשים עם היועץ העסקי או היועצת העסקית את המודל העסקי, אנחנו בעצם בוחרות את המוצרים העיקריים או השירות העיקרי שממנו נייצר את עיקר ההכנסות בעסק.

ייעוץ עסקי עוזר לבחור מה נכון לעשות
בתהליך של ייעוץ עסקי שיווקי תבחרי את המודל העסקי. למשל הרצאה יכולה להיות גם מקור הכנסה עיקרי וגם אמצעי ליצירת לקוחות מתעניינים

בתהליך של ייעוץ שיווקי תבחרי את הכלים והתהליכים שייצרו לך לקוחות מתעניינים בעזרת השאלה “איך אני מייצרת לקוחות מתעניינים לשירותים או למוצרים שלי?”

רק לשם הדוגמה – פייסבוק זה כלי שיווקי (פייסבוק זה לא “שיווק”, פייסבוק על שלל מרכיביו הוא סדרת כלים שיווקיים). אינסטגרם זה כלי. רשימות תפוצה זה כלי. נטוורקינג זה כלי. בלוג זה כלי. אתר זה כלי סרטוני וידאו זה כלי ועוד ועוד מגוון כלים קטנים כגדולים.

משפך שיווקי או משפך הפוך או כל שם קוד אחר זה תהליכים שיווקיים שתבני עם היועץ השיווקי או היועצת השיווקית. כל תהליך כזה מורכב מכמה וכמה שלבים שכאשר הם בנויים ברצף הנכון ובאופן הנכון – פונים אליך לקוחות מתעניינים.

דוגמה לתהליך ייעוץ עסקי שיווקי
שעשינו עם בעלת עסק קטן

הרבה פעמים מגיעות אלינו לתהליך של ייעוץ עסקי שיווקי בעלות עסק קטן שרוצות שיהיה להן בעסק גם הרצאות וגם תהליכי ליווי אישיים, גם לעבוד עם לקוחות פרטיים וגם לעבוד מול ארגונים או עסקים, רוצות לשלב גם פרונטלי וגם דיגיטלי.

ייעוץ עסקי עוזר לבעלת העסק לבחור במה להתמקד
כמו בגלידה, גם בעסק קשה לבחור. בתהליך הייעוץ השיווקי עסקי תבחרי ותתמקדי במקום שתתפזרי ותנסי לעשות גם וגם וגם מהכל.

ברמה העקרונית, אין עם זה בעיה.
ברמה הפרקטית, לבעלת עסק קטן בתחילת הדרך – זה מאוד מאוד בעייתי.
ולמה? כי לוקח זמן עד שמצליחים לבנות מנגנון שיווק ומכירות שמייצר לקוחות מתעניינים ומשלמים באופן רציף.
בשביל לפשט את הדוגמה – ברגע שמחלקים את תשומת הלב והאנרגיה בין שני מסלולים – אז מגיעים למטרה בפרק זמן כפול מאשר היינו מגיעים אם היינו מתרכזות קודם במסלול אחד ואז במסלול השני.

לדוגמה, הייתה לנו לקוחה בשם שרון (שם בדוי), בעלת עסק קטן לפיתוח משחקים וסדנאות לילדים. בשלב הראשון של תהליך הייעוץ עסקי שיווקי זיהינו מתי נכון לה למכור את המשחקים – סוף שנת לימודים, תחילת שנת לימודים, חגים וחופשת הקיץ. אולי זה נשמע כל השנה בעצם, אבל בפועל, מדובר בפיקים נקודתיים.

לאחר שהיא ביססה את המנגנון ליצירת מכירות בתקופות האלה (דף נחיתה, פוסטים, מסרים שיווקיים ועוד), יכולנו להתפנות לבסס את הסדנאות שהיא עושה – בין הפיקים של המשחקים.
ההסתכלות הזו עזרה לה לעשות סדר ולרכז את המאמצים השיווקיים שלה בהתאם לזמן בשנה.

דוגמה נוספת לתהליך ייעוץ עסקי שיווקי עם בעלת עסק קטן, אנחנו יכולות לתת את הדוגמה של יעל (שם בדוי) שהגיעה לתהליך ליווי כשהיא רוצה גם לפתוח קורס פרונטלי וגם לעשות פרויקטים גדולים בשיתוף פעולה עם מתנסים. מאחר ושני הכיוונים דרשו בנייה מאפס של התשתית השיווקית החלטנו יחד להתחיל בפיתוח של הקורס הפרונטלי, ולדחות להמשך הדרך את הפרויקטים הגדולים. ואכן, תוך כ-8 חודשים הצליחה יעל למלא לא קורס אחד כי אם שלוש קבוצות של אותו הקורס וגילתה שהפרויקטים הגדולים כבר לא קורצים לה, כרגע, כמו קודם.

לפעמים הרצון ללכת בשני כיוונים עסקיים נובע מהפחד שלא נצליח באחד מהם, וככה אנחנו מגבשות לעצמנו דרך מילוט. אבל ברגע שכיוון אחד מצליח, כיוונים נוספים כבר פחות מושכים אותנו.
את הפחדים והזרמים התת קרקעיים הרגשיים שלנו בעסק אנחנו מגלות בתהליך של אימון עסקי.

מה ההבדל בין אימון עסקי או אימון אישי לעסקים קטנים לבין ייעוץ שיווקי עסקי?

גם על השאלה הזו נענה בעזרת שתי שאלות פשוטות.
ייעוץ שיווקי או ייעוץ עסקי עונים על השאלה “מה נכון לי לעשות באופן אישי מבחינה עסקית או שיווקית?”
אימון אישי לעסקים קטנים או אימון עסקי עונים על השאלה “מה יאפשר לי להוציא לפועל את ההמלצות של תהליך הייעוץ?”

אימון עסקי עוזר לבעלות עסק קטן לגלות את העוצמות שלהן
אימון עסקי יעזור לך לראות מה אפשרי עבורך בעזרת העוצמות, הכוחות והנסיון שיש בך

כדי לענות על השאלה “מה נכון לי לעשות?” היועץ העסקי או היועצת השיווקית צריכים להיות בעלי ידע וניסיון בתחום העסקי או השיווקי. היועץ או היועצת צריכים להכיר כלים, תהליכים, לדעת איך לנתח מידע ונתונים ועוד ועוד בהתאמה לעסקים קטנים כי עסקים בינוניים וגדולים מתנהלים אחרת לגמרי!

כיועצות עסקיות ושיווקיות אנחנו יכולות לספר באופן אישי על עשרות בעלות עסקים קטנים שפגשנו לאורך הדרך ששיתפו אותנו שעבדו עם יועצים עסקיים או שיווקיים שהנחו אותן וייעצו להן לגבי מה נכון להן לעשות. ההכוונה הייתה נכונה עסקית או שיווקית ועם זאת, הן לא הצליחו להוציא את ההמלצות לפועל. ולמה? כי משהו חסם אותן מבפנים.

לדוגמה – הן קיבלו משימה לפתוח דף עסקי ולהעלות פוסטים.
את הדף העסקי הצליחו לפתוח אבל להעלות פוסטים אחת לשבוע (לפחות) לא הצליחו כי הייתה להן שיחה פנימית על: “מה כבר אני יכולה לחדש?”, “אף אחד לא רואה / מגיב”, “אני לא רוצה לחשוף את עצמי” וכו’ וכו’.
ולכן, לפעמים לדעת מה נכון לעשות – זה לא מספיק.

וזה בדיוק תפקידו של האימון העסקי או של האימון האישי לעסקים קטנים – לעזור לבעלת העסק הקטן לענות על השאלה “מה יאפשר לי להוציא לפועל את ההמלצות של תהליך הייעוץ?”
לכל מאמן עסקי או מאמנת עסקית גישה שונה ושיטה שונה. בגדול, המכנה המשותף הוא שבתהליך של אימון עסקי תישאלי הרבה מאוד שאלות שיעזרו לך להציף לפני השטח את החוויה הפנימית מול המשימה. ברגע שתהיי מודעת לחוויה הפנימית, תוכלי להתחיל לשנות את נקודת המבט שלך לגבי אותה חוויה. ברגע שנקודת המבט שלך תשתנה, תוכלי גם לעשות פעולות חדשות. ותזכרי – פעולות חדשות = תוצאות חדשות. תמיד!

אימון עסקי זה בעצם לתרגל פעולות חדשות בעסק
אימון עסקי יעזור לך לתרגל שוב ושוב פעולות חדשות בעסק. פעולות חדשות = תוצאות חדשות

אימון אישי לעסקים קטנים זה בד”כ כינוי אחר לאימון עסקי שהרי אימון בכל מקרה נעשה עם אנשים ולא עם עסקים. אימון אישי יכול להיות סביב נושאים אישיים כגון: זוגיות, הורות, השגת מטרות בחיים בכלל ויכול להיות במרחב העסקי. לא כל מאמן אישי הוא מאמן עסקי אבל כל מאמן עסקי הוא מן הסתם גם אישי 😊

דוגמה לתהליך אימון עסקי שעשינו עם בעלת עסק קטן

דניאל (שם בדוי) הגיעה אלינו לתהליך של ליווי עסקי – אצלנו הליווי העסקי כולל גם ייעוץ עסקי ושיווקי וגם אימון עסקי.

סוג העסק של דניאל חייב אותה לפנות לבעלי עסקים קטנים אחרים במטרה למכור להם או להציע להם שיתוף פעולה. דניאל לא הצליחה להביא את עצמה לפנות לאותם בעלי עסקים ברשימה שגיבשנו בתהליך הייעוץ העסקי שיווקי.

כששאלנו אותה “כמו מה זה מרגיש לך?” היא ענתה – “כמו עני המחזר על הפתחים”.

לא ויתרנו לדניאל והמשכנו – “תארי לעצמך את הסיטואציה הבאה. את בעלת מספרה. את עובדת עם ספקים מוכרים ומבוססים בשוק של צבעי שיער אבל כל פעם שאת צריכה לעשות הזמנה, את מתאכזבת. מהיחס של מקבל ההזמנה במוקד, ממשך הזמן עד שהסחורה מגיעה אליך, מהמחירים וכו’ וכו’. גם המגמה בשוק היא למצוא פתרונות פחות כימיים לצבעים לשיער.

יום אחד, נכנס אליך למספרה איש שמציג עצמו בחביבות ומספר לך שהחברה שאותה הוא מייצג פיתחה צבעים חדשים לשיער שפחות מזיקים לשיער ולקרקפת. כבר מעניין אותך ואת מוכנה לנסות. בפעם הראשונה שהזמנת – השירות היה אדיב ומהיר ואת מאושרת עד הגג.
עכשיו – מה היה לנו כאן.
בעלת מספרה עם צורך וספק שלא תופס את עצמו כ”עני המחזר על הפתחים” אלא יודע שיש לו משהו שווה להציע. ואיזה מזל שככה הוא הרגיש – גם בעלת המספרה הרוויחה וגם הספק הרוויח”.

דניאל מיד הבינה את הדוגמה.
מפה כל שהיינו צריכות לעשות הוא לעזור לה להבין לעומק את הערך המוסף של המוצרים שלה ולפתח תסריט שיחה לפנייה לשיתופי פעולה / לקוחות.

אימון עסקי עוזר לבעלות עסק קטן לכמת את הערך שיש להן לתת
כשאת רואה את הערך המוסף שיש לך כבעלת עסק אפשרויות חדשות נפתחות בפניך. זו המטרה של ליווי עסקי שמשלב ייעוץ ואימון עסקי

מספר ימים לאחר מכן דניאל שיתפה שיצרה שיתוף פעולה חדש ומפה, הדרך לייצר עוד ועוד כאלה הייתה סלולה, מאחר שדניאל גם כבר ידעה איך לעשות את זה וגם חוותה הצלחה. זו המשמעות של אימון עסקי שהוא לאנשים ולא לעסקים. קודם כל אנחנו פותחות את האפשרות, אח”כ מתנסות בה, ולומדות איך להתאים את העשייה אלינו. ככל שהאימון נעשה שוב ושוב – ככה זה הופך להיות הטבע השני שלנו והשיווק הופך להיות קל ונעים יותר.

הנה עוד שתי שאלות נפוצות:
מה ההבדל בין אימון עסקי לעסקים קטנים, לבין אימון עסקי לעסקים גדולים?
מה ההבדל בין ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים לבין ייעוץ שיווקי לעסקים גדולים?

כבר הזכרנו שייעוץ מדבר על עסקים כישות, ואימון מדבר על אנשים כישות ולכן אימון עסקי שיווקי לעסקים קטנים הוא לרוב אימון עסקי לבעל/ת העסק, סביב תהליכים של צמיחה ושינוי בעסק. אימון עסקי לעסקים גדולים הוא בד”כ אימון עסקי למנהלים תוך התייחסות למגוון מערכות היחסים שלהם – עם המנהלים שלהם, עם הכפיפים שלהם ועם הקולגות.

בקיצור, אימון עסקי לעסקים קטנים הוא שונה לגמרי מאימון עסקי לעסקים גדולים כי אנחנו לא מאמנים עסקים, אנחנו מאמנים אנשים.

גם מבחינת הייעוץ השיווקי לעסקים קטנים לעומת ייעוץ שיווקי לעסקים גדולים יש הרבה הבדל, בעיקר מבחינת הכלים השיווקיים שעומדים לרשות כל סוג עסק.
למשל, פרסום בטלוויזיה או ברדיו לא רלוונטי לבעלי עסקים קטנים.
כתיבה שיווקית שהיא אישית פחות מתאימה לעסקים גדולים – כי הם לא בנאדם.

ייעוץ שיווקי עוזר לבעלת העסק להביא את עצמה לידי ביטוי
ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים יהיה שונה לגמרי מייעוץ עסקי לעסקים קטנים. כתיבה שיווקית שהיא אישית פחות מתאימה לעסקים גדולים כי הם לא בנאדם

יש דבר כזה ייעוץ עסקי מומלץ או אימון עסקי מומלץ?

קל לבלבל בין ייעוץ עסקי לעסקים קטנים לאימון עסקי לליווי עסקי, לאימון אישי לבעלי עסקים וכל שילוב של המושגים הנ”ל. אנחנו מקוות שהמאמר עשה לך קצת סדר.
השאלה הבאה אחרי “מה בדיוק אני צריכה?” היא “מי יכול לעזור לי?” – האם יש כזה דבר “יועץ עסקי מומלץ, או מאמן עסקי מומלץ או מומלצת?”.

לדעתנו אין כזה דבר ייעוץ עסקי או אימון עסקי מומלץ, אבל כן חשוב לשים לב לכמה דברים כשאת בוחרת את מי שייתן לך ייעוץ עסקי או יעשה איתך אימון עסקי.

חשוב לשים לב מה הניסיון העסקי של היועץ או היועצת המומלצים. האם יש להם עסק משל עצמם או שהם רק עובדים כפרילנסרים? האם הם משתמשים בכלי שיווק ומכירה מגוונים בעסק שלהם? כדי שיוכלו לעזור לך לבחור את מה שמתאים לך מתוך כל מגוון הכלים והמודלים העסקיים.

עוד חשוב לשים לב האם המאמן/ת עומדים גם לתת לך ייעוץ עסקי או שיווקי או רק אימון. אנחנו מזכירות לך שייעוץ ואימון זה שני דברים שונים ולא לכל מאמן יש את הידע והניסיון העסקי שיווקי.

אין כזה דבר ייעוץ עסקי מומלץ או אימון עסקי מומלץ כי הכל זה עניין של למי את מתחברת הן ברמת השיטה או הגישה והן מבחינת החיבור הבינאישי.
גם אם חברים המליצו לך על יועץ עסקי שיווקי או יועצת שיווקית עסקית (או מאמן עסקי או מאמנת עסקית) – חשוב שקודם כל תרגישי שאת מתחברת אליהם בעצמך.

ליווי עסקי משלב אימון עסקי עם ייעוץ עסקי
ליווי עסקי משלב אימון עסקי עם ייעוץ עסקי והחוויה של עשייה נכונה והצלחה היא פרייסלס

אנחנו מאמינות שהשילוב בין ייעוץ עסקי לאימון עסקי מומלץ כי שניהם ביחד זה כמו שתי רגליים. אם את מתקדמת יותר מדי רק עם רגל אחת את עשויה להגיע לשפגט ולהיתקע. כלומר, את עלולה להתעמק ולחשוב ולנתח יותר מדי מה נכון לעשות מבחינה עסקית שיווקית, בלי באמת בפועל לעשות וככה העסק לא מתקדם (חסר לך אימון עסקי).

ומצד שני את עשויה להיות כל הזמן בתנועה ובעשייה, רק לא בכיוון העסקי שיווקי שנכון לך או לעסק שלך (חסר לך ייעוץ עסקי שיווקי).

ולכן לא סתם אנחנו עוסקות גם בייעוץ עסקי שיווקי וגם באימון עסקי!
אנחנו פשוט מאמינות שהשילוב בין שניהם, בין ידע וניסיון לבין הכוונה אישית הוא השילוב המומלץ לכל בעלת עסק קטן שרוצה לפתח את העסק שלה.

אם מעניין אותך לקבל פרטים נוספים לגבי איך זה עובד אצלנו, את מוזמנת ללחוץ על הקישור ולשלוח לנו הודעה. נחזור אליך בשמחה תוך 24 שעות.

אודות כותבת המאמר: גליה דונת לויטן

אודות כותבת המאמר: גליה דונת לויטן

נעים מאוד, אני גליה. את עולם השיווק גיליתי בסמסטר החמישי בתואר הראשון בהנדסת תעשייה וניהול. הרצון להעמיק ולהתמקצע בתחום הביאו אותי גם ללמוד שיווק לתואר שני בלונדון וגם לעבוד כשכירה בתחום של ייעוץ אסטרטגי ושיווקי מול ארגונים גדולים במשק הישראלי. אלה השורשים המקצועיים שלי.

לקריאה בהרחבה אודותיי לחצי כאן
אודות כותבת המאמר:<BR> גליה דונת לויטן

אודות כותבת המאמר:
גליה דונת לויטן

נעים מאוד, אני גליה. את עולם השיווק גיליתי בסמסטר החמישי בתואר הראשון בהנדסת תעשייה וניהול. הרצון להעמיק ולהתמקצע בתחום הביאו אותי גם ללמוד שיווק לתואר שני בלונדון וגם לעבוד כשכירה בתחום של ייעוץ אסטרטגי ושיווקי מול ארגונים גדולים במשק הישראלי. אלה השורשים המקצועיים שלי.

לקריאה בהרחבה אודותיי לחצי כאן
פייסבוק
ווטסאפ
אימייל
הדרכות וידאו נוספות
מאמרים נוספים
חיים בעוצמה
החממה
המלצה מתי כהן
לקוחות משתפות
המלצה מתי כהן
מתי כהן
אחד הדברים המשמעותיים בעיניי זה ההתייחסות שלכן לפן הרגשי, לחסמים שיש לבעלות עסק ודרכים יצירתיות להתמודד איתם. אתן פשוט אלופות. נקודה.
המלצה בכתב תמר ברניצקי
לקוחות משתפות
המלצה בכתב תמר ברניצקי
תמר ברניצקי
אני יודעת שאני עכשיו הבוס של עצמי בגירסה הכי טובה, ויש לי רוח גבית שמלווה ודוחפת. אני רואה את זה גם בשלוות נפש שחווה וגם במספרים.
המלצה אביטל פלור
לקוחות משתפות
המלצה אביטל פלור
אביטל פלור
שמתן אותי מחוץ לאזור הנוחות שלי - לעשות, לדעת שזה בסדר וללכת על זה. התנסיתי המון - בשיחות מכירה, למדתי את החוזקות והחולשות שלי. עשיתי לייבים וסרטונים. מצאתי את עצמי, את הקול שלי, השמעתי אותו - וזה משמעותי בשבילי.
המלצה רחל פרידמן
לקוחות משתפות
המלצה רחל פרידמן
רחל פרידמן
אני מקימה את הסטארטאפ כמעט לבד. יש לי המון שותפים אבל הכל על הכתפיים שלי וקשה להקים עסק לבד. המפגש של החממה נותן לי המון מוטיבציה, והן מלוות אותי צעד צעד עד שאני מוציאה את המיזם שלי לפועל.
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה אורית אליתים
לקוחות משתפות
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה אורית אליתים
אורית אליתים
לאחרונה אני מקבלת לא מעט שיחות ואני מרגישה שלווה ורגועה בדיבור שלי, איני מתפשרת או נרתעת אם עולה נושא המחיר. השיחות נסגרות לליווי של 6 מפגשים ומתחילים להעביר לי לחשבון אלפי שקלים לפעמים כמה פעמים ביום. ואוווו.
פעילויות קרובות
את חברה בקבוצת
“המועדון – מרחב עבודה אונליין”?
פעילויות קרובות
לצאת לאור בדיגיטל – תוכנית ליווי ליצירת מוצר חינמי – מתחילות ב-26.7!
פעילויות קרובות
החכמולוגית – הספרייה הדיגיטלית לעצמאיות עלתה לאוויר!
פעילויות קרובות
הצ’קליסט שיעזור לך למלא הרצאות וסדנאות
פעילויות קרובות
המפגש הקרוב של תוכנית הליווי החממה – 3.8.20
הבלוג
ותפיסת העולם שלנו
עקבו אחרינו
WhatsApp chat

הירשמי להדרכה לצאת לאור בדיגיטל גם בקיץ >>​

הירשמי למדריך "784 סוגי פוסטים" ומהיום תמיד יהיה לך מה לכתוב!