מהות הצלחה עסקית – איך פורצות דרך בעסק?

פריצת דרך: אינספור צעדים קטנים ומטרות קטנות בדרך להצלחה עסקית

לכולנו כעצמאיות יש את אותה המטרה והשאיפה והיא להצליח ולפרוץ בעסק שלנו, בין אם את עסק חדש, עצמאית טרייה או עסק ותיק. 

אבל  מהי הצלחה עסקית? האם כל אחת יכולה לפרוץ, ברגע אחד, כמו מטאור?  
ספוילר קטן
: הצלחה עסקית היא אוסף של פריצות דרך. לא משהו שנבנה ביום אחד, אלא תהליך הדרגתי, שלב אחרי שלב, צעדים קטנים עד שהכל עומד יציב ואיתן.

 

שלושה דברים חשוב לזכור במהות של הצלחה עסקית ועל כך יעסוק המאמר שלנו:

בראש ובראשונה – נשבור את הסטיגמה על הצלחות מטאוריות ונזכור שפריצות דרך הן תוצאה של אינספור צעדים קטנים. נלמד איך סטטיק ובן אל, משמשים כמודל השראה ונקודת התייחסות לפריצות דרך.

לאחר מכן, נבין  איך מגדירים מהי הצלחה עסקית שתוביל לפריצות דרך ולהישגים, ואיך השוני בין כל עצמאית ובעלת עסק, מוביל לדרכים שונות להגשמת מטרות ויעדים בעסק. וגם, מה הקשר בין חיווטים במוח לפריצות דרך בעסק והצלחות עסקיות (ובכלל).

ולפיצוח – דוגמאות לפריצות דרך, נתייחס לטיפים ופעולות איך להצליח בעסק ועוד.

מתחילות!

הצלחה בעסקים משמעותה - התפתחות אישית
איך להצליח בעסק חדש? התשובה: להציב מטרות ולצאת מאזור הנוחות

הצלחה עסקית - סיפורים גדולים של אינספור הצלחות קטנות שמצטברות

אנחנו שמות את הדברים על השולחן – כל בעלת עסק חוותה פריצת דרך בעסק – בין אם קטנה או גדולה, בעזרתה היא למדה שאין קסמים ושהכל בידיים שלנו, דרך עבודה קשה, התמדה ובעיקר נשמה ענקית שאנחנו משקיעות בעסק שלנו, אז הדברים נפתחים.

כל אחת מאיתנו יכולה לספר ולשתף על הצלחות קטנות, רגעים של הישגים בעסק שלחלק מהם אפילו לא שמנו לב.

אבל! הצלחה עסקית היא לא מטאור שמגיח ונופל ברגע אחד, והיא גם לא מצב סטטי, שהנה, הגענו לנקודה מסוימת וזהו, מעכשיו נחווה רק הצלחה.

מה היא כן הצלחה עסקית? הצלחה עסקית היא דרך, היא תמיד סיפור על עוד התגברות, עוד ניסיון, אינספור צעדים קטנים ומטרות קטנות שנוצרות ומתגשמות באמצעות פריצות דרך אישיות שאנחנו חוות.

הנה למשל דוגמה מעניינת לפריצת דרך. על הבמה: סיפור ההצלחה של סטטיק ובן אל

לא משנה מה הטעם שלך במוזיקה, סטטיק ובן אל  תבורי הם קונצנזוס של סיפור הצלחה ומדוע הם דוגמה טובה לפריצת דרך? כי לכולנו יש מין תחושה כזו שסטטיק ובן אל תבורי כמעט צצו ביום אחד, עם שיר טוב וקצבי שתפס ומשם הם הפכו להצלחה גדולה, כמו מטאור. אבל מסתבר, שזה ממש לא כך. באחד הראיונות שלהם, הם סיפרו שעוד לפני שהם הפכו לזוג, כל אחד מהם הופיע בנפרד בהרבה חתונות, במות קטנות ואירועים קטנים, הם עבדו קשה כדי להיכנס למודעות. הם חוו הרבה אתגרים, וכמעט וויתרו על החלום. יום אחד מי שהציע לחבר ביניהם לשיתוף פעולה חד פעמי, "ופתאום" זה תפס. אחרי אותה הצלחה חד פעמית, הם השקיעו את עצמם בשיתוף הפעולה והשאר… היסטוריה (והיסטריה).

וזה בדיוק המסר שלנו – הצלחה עסקית היא אינספור אירועים קטנים ומכוננים, עבודה קשה ומלא הצלחות קטנות.

כדי להלליח כמו שאת מאמינה שיכולה, כדאי שתביאי את מי שאת אל הבמה

סיפורי הצלחה בעסקים
איך להצליח בעסק קטן? לצעוד בצעדים קטנים ולא לפחד להיכשל

איך להצליח בעסק חדש?
התשובה: להציב מטרות ולנוע מאזור הנוחות

בדיוק כמו סטטיק ובן אל, גם עצמאית שרוצה להצליח בעסק חדש, צריכה לפרוץ את הגבולות ע"י אינספור צעדים ועבודה קשה.

איך להצליח בעסק חדש? איך פורצות גבולות? אנחנו מאמינות שקודם כל – כל אחת יכולה.

איך עושים את זה? תציבי מטרות אותן תרצי להשיג, כאלו שיגרמו לך להרחיב את אזור הנוחות שלך, כדי שזה לא יהיה מובן מאליו, כדי שתוכלי להעיז, אל תחששי.
העצה שלנו היא לעשות כל פעם קצת, בצעדים קטנים, שיעזרו לך לשמור על רשת ביטחון, לצעוד לאט ובטוח.

זכרי! הצלחה בעסק חדש אפשרית לכל אחת, אך היא אינדיבידואלית ושונה מעצמאית אחת לאחרת, כי לכל אחת יעדים משלה, הגדרות משלה להצלחה ומטרות שונות.

מהי הצלחה בעסק חדש? היא התעוזה, כל ניסיון התגברות, כל צעד חדש שלא עשית קודם.
בכל צעד כזה,
שבו אנחנו בונות את עמוד השדרה של העסק, מגדילות את הפוטנציאל שלנו עוד קצת, מרחיבות את אזור הנוחות ועושות דברים חדשים בעסק.

כשאנחנו מודעות לבחירות שלנו, אנחנו גם נשים לב שפריצות דרך זה לא "בום" יום אחד משהו קרה. אלו הרבה, הרבה דברים קטנים שעשינו בדרך, במיוחד צעדים חדשים, בסוף הכל התחבר ביחד והפך להיות מומנטום מספיק גדול ומשמעותי, כדי שתיווצר פריצת הדרך שאנחנו מייחלות לה.

הדוגמה שיכולה להמחיש זאת הכי טוב היא בניית בית – הרי בית לא נבנה ביום אחד: מתחילים מלחלום על זה, המון בדיקות וחיפושים מקדימים. כשמוצאים את האזור והמיקום שנכון לנו, נכנסים למו"מ, בודקים תנאים בבנקים וכן הלאה. והמסע לא מסתיים ברכישה הבית או הקרקע. מרכישת הקרקע, עוברים לתכנון, לאישורים, ואז מתחילים לבנות את התשתית, עוברים לשלד ובונים את הקומה הראשונה ועוד אחת. אחרי שהיסודות חזקים, אפשר לרצף את הבית, לבנות ארונות מטבח, להתקין דלתות וכן הלאה – עד שהבית שלנו עומד יציב ובטוח.

בדיוק כמו הצעד הראשון של הילד שלנו, הרי הוא לא פתאום מתחיל ללכת. יש המון שלבים בדרך: עמידה, צעד, נפילה, עד לצעד הראשון. גם אחרי שהילדים מתחילים ללכת, יהיו עוד המון המון נפילות, אבל תמיד יהיו יותר פעמים שהם קמים וממשיכים ללכת. 

בדיוק כמו בניית הבית והילד שהתחיל ללכת, גם העסק שלנו לא נבנה ביום אחד – הוא נבנה מאוסף של מטרות, הישגים ופריצות דרך שעבדנו קשה כדי להשיג אותן. לכן כדי להצליח בעסק חדש צריך סבלנות, צעדים קטנים ובטוחים, וכל הזמן להחזיק בלב את האמונה – שגם עבורנו זה אפשרי.

גליה, שהיא גם מהנדסת תעשייה וניהול, בונה את השלבים שיאפשרו פריצות דרך בעסק צעד-צעד ובמלא אהבה, עד שמגיעה ליעדים שמציבה

איך להצליח בעסק? יצרנו עבורך 6 טיפים שכדאי לזכור
איך להצליח בעסק קטן? לצעוד בצעדים קטנים ולא לפחד להיכשל

אנחנו תמיד אוהבות לתת את הדוגמה בטבע, איך סלע, שלא נבקע מעצמו, אלא הוא נבקע ע"י טפטוף אחד ועוד אחד וזה מקביל לחיים שלנו ולמהות של איך להצליח בעסק חדש, משום שהרבה פעמים בחיים שלנו הפרטיים והעסקיים, אנחנו נתקלות באתגרים ודילמות ולא יודעות איך לעבור לשלב הבא. זה עלול לעכב אותנו ולייצר חסמים, זה מתסכל מאוד.

אם ננשום רגע עמוק, נזכור שהשינוי לא קורה ברגע אחד, אלא הוא מחלחל כל פעם קצת עד שנוצר מספיק מומנטום לפרוץ, אז נוכל לנהל ולהתנהל נכון, נסמן עוד מטרה, עוד וי אחד גדול – זה סימן לפריצת דרך.

כדי להצליח בעסק חדש (ובכלל) תהיי מודעות לבחירות שלך, לצעדים, לדרך שבחרת. מה עושה עם הקלפים שקיבלת, האירועים שקרו, ההצלחות, האתגרים, המכשולים.

כשאנחנו מסתכלות אחורה על השינויים שקרו, על ההתפתחות שחווינו, על פריצות הדרך שעשינו בעסק שלנו, זה בדיוק הרגע שהכל מתחבר יחד וזה רגע נפלא ומרגש, תובנה שמחלחלת בנו ומובילה בהתלהבות לעוד עשייה ועוד פעילות בעסק.

אבל רגע, איפה יכול להיות החסם לפריצת דרך?

באחד הפוסטים שהעלנו בעמוד הפייסבוק שלנו – "חיים בעוצמה", אחת החברות כתבה לנו שעבורה פריצת דרך היא משהו שנשמע קיצוני, דרמטי ואם זה כ"כ דרמטי, אולי היא פשוט לא בנויה לזה כרגע. האמת שהיא צודקת, פריצת דרך היא "יציאה מאזור הנוחות" אל עבר מקום לא ברור ולא מוכר. אבל… וזה אבל גדול! אנחנו מאמינות שפריצת דרך לא קורית "סתם", היא שם כי בחרנו להרחיב את אזור הנוחות, להתאמץ, להזיע בעליות, ללכת אחרי הלב, אחרי מה שהתבשל בנו תקופה ארוכה והגיע הזמן שיפרוץ החוצה, לתת לו את המקום.

אז אחרי שדיברנו לא מעט על פריצות דרך בחיינו כעצמאיות. הגיע הזמן להגדיר מה היא הצלחה בעסקים? אותה הצלחה שתוביל אותנו להישגים, לפריצות הדרך.

את אחד ממפגשי הקהילה שלנו קיימנו בטבע, בחוץ, הכי קרוב לאדמה. כשאנחנו מחוברות לטבע, אנחנו מתחברות גם לעצמנו

הצלחה עסקית- סיפורים גדולים של הצלחות קטנות
הצלחה בעסקים משמעותה - התפתחות אישית

הצלחה בעסקים משמעותה התפתחות אישית

מה זה הצלחה עסקית בשבילךאיך את מגדירה הצלחה בעסקים?

זה לא משנה אם את עסק חדש או ותיק, כל אחת מאיתנו מגדירה אחרת הצלחה בעסקים:
יש מישהי שעבורה הצלחה עסקית היא להיות אוטוריטה בתחומה. אחרת תתרגם הצלחה עסקית לכסף – כמה הכנסה היא מצליחה לייצר מדי חודש. ויש מישהי שתגדיר הצלחה עסקית כשיזמינו אותה לראיונות בטלוויזיה או תכתוב טורים שווים לאתרים נחשבים.

זה לא משנה איך את מגדירה הצלחה, מה שמשנה זה מה את עושה כדי שזה יקרה בפועל.
הצלחה בעסקים – תלויה בך, מה את עושה כדי לפרוץ?
והתשובה בקצרה – לא יושבת על הגדר!

כדי להצליח בעסק אנחנו צריכות להיות מוכנות לעשות דרך שהיא ארוכה לפעמים, להתפתח ברמה האישית וללמוד להתגבר על מכשולים.

מצד אחד, הצלחה בעסקים תלויה בבנייה נכונה, בצורה הדרגתית ואורגנית של העסק:
להגדיר מטרות, יעדים, לעשות פעולות שיווקיות אפקטיביות ולהחליט על הצעדים שיעזרו לנו להגשים את המטרות והיעדים בעסק. 

מצד שני, חשוב מאוד לשמור על המיינדסט והסנטר שלנו, ולא להיגרר אחרי עסקים אחרים לטרנדים פופולריים בשוק, אלא לעשות את מה שנכון עבורנו ועבור העסק שלנו.

מה שאנחנו רוצות להגיד הוא שהמשמעות של כל זה, זה לראות את התמונה הגדולה, כמו רחפן מלמעלה. המשמעות היא הרבה יותר מלכתוב תוכנית עבודה. היא תבוא לידי ביטוי במוכנות שלנו להרחיב את אזור הנוחות שלנו.

התמונה מייצרת מגדלור בתהליך שלנו: לאן אנחנו מכוונות ולאן אנחנו רוצות להגיע.

לתמונה הזו יש אפקט חשוב, מעבר לבהירות שהיא מייצרת, היא משפיעה עלינו ברמה האישית, האנרגטית, תודעתית. כשאנחנו רואות לנגד עינינו את ההווה והעתיד, אנחנו מזמנות את המציאות שרוצות, וכשאנו מזמנות את המציאות וגם פועלות לקראתה, אז גם פורצות דרך בעסק שלנו.

בין אם במודע או לא, האמונות שלנו מקדמות אותנו ודווקא אז, כשאנחנו בשלות להרפות, להרחיב את אזור הנוחות, נזכרות מי אנחנו ומגלות על בעצמנו כוחות, אז קורית התפתחות אישית ועסקית שמקדמת אותנו.

אל תתני לפחדים לעכב אותך ולמנוע ממך לפרוץ דרך!

אנחנו מכירות את זה מקרוב – יש נטייה כזו לפעמים, להערים על עצמנו קשיים. אנחנו מוצאות אינספור תירוצים ל- למה לא, במקום להתמודד.
נניח למשל, שרצית לבנות קורס דיגיטלי, אבל אין לך חוש טכני. את צריכה לייצר סרטונים, לפרסם, לשווק בפייסבוק ואז עולים עוד פחדים ועוד חששות: האם יאהבו אותי? האם אני מספיק טובה? ואז את עלולה לעצור.
במקום להיות מובלת על דרך חיובית, האמונות השליליות הן אלו שמעכבות ומכשילות, והחלום לבנות קורס דיגיטלי? הוא נשאר רחוק מאחור. לא חבל?

את מכוונת את העסק שלך להצלחה?

איך להצליח בעסק? יצרנו עבורך 6 טיפים שכדאי לזכור
כדי להגיע למקום אליו את רוצה להגיע - כדאי שתכווני את האנרגיות והעשייה שלך אל הצלחה, במקום שהמצפן שלך ינוע לפי כיוון הצפון של אחרים

את רוצה ליצור פריצות דרך בעסק אבל משהו עוצר אותך מבפנים? יתכן שהשינוי נמצא במרחק לחיצת כפתור

איך להצליח בעסק קטן?
לצעוד בצעדים קטנים ולא לפחד להיכשל

בדיוק כמו שכתבנו ודיברנו על חסמים, תעוזה היא מצרך חשוב מאוד בהצלחה.
אנחנו מאמינות שצריך וכדאי להעיז כדי להגיע למקומות אליהם אנחנו מאמינות שאנחנו יכולות.

כשאנחנו רוצות להצליח בעסק קטן (או גדול) אנחנו צריכות לזכור שלכל דבר יש את הפעם הראשונה, ההתנסות הראשונה שמורכבת מהמון חלקים ואלמנטים.

למשל, נניח שאת בעלת עסק שרוצה להעביר הדרכה או הרצאה בוובינר.
כדי שזה יצליח את צריכה:

  • לעמוד מול קהל או מצלמה ולהעביר הרצאה
  • לבנות נכון הרצאה שתעניין את הקהל 
  • להבין בנושאים טכניים 
  • ועוד… 

תתנסי כל פעם באלמנט אחר, שאת מרגישה איתו בנוח, צעדים קטנים עד שיגיע ה- דבר האמיתי – כל אלו ביחד עוזרים לך ליצור את פריצת הדרך עבורך.

במאמר הזה תוכלי לקרוא עוד על השלבים הראשונים שכדאי לך לעשות כשאת פותחת עסק מאפס >> לחצי כאן!

איך להצליח בעסק קטן? בדיוק זה. לצעוד בצעדים קטנים ובטוחים ולא לשכוח להיות מודעות לפחדים כדי שנוכל להתכונן אליהם, להתמודד איתם, לא להתעסק ב "מה יגידו" ולא לתת לפחדים והמחסומים לנהל לנו את העסק.

יוצרות מסלול מחדש – יוצרות חיווטים חדשים במוח ופורצות דרך

אנחנו רוצות לשמור על עצמנו והמוח שלנו, הוא חכם. דמייני שהמוח שלך עובד במסלולים קבועים, כמו בתוך מערכת כבישים מסועפת עם המון נתיבים. כשאת רוצה לחזור הביתה, או לנסוע לחברה או למקום שאת "רגילה" לנסוע אליו, את נוסעת באופן אוטומטי. את לא מפעילה מאמץ מחשבתי כדי להגיע למקום שאת מכירה. אבל מה קורה כשאת נוסעת למקום חדש, שאף פעם לא ביקרת בו? יש סיכוי שגם אם שמת ווייז, את תבדקי את הדרך מספר פעמים לפני ותוך כדי הנסיעה, כי המוח נכנס לפעולה, מעין מגננה, דריכות כזו.

המוח שלנו עובד בצורה של מסלולים קבועים: אנחנו משכפלות מערכות יחסים, משכפלות צורות התנהגות שמטרתם להקל עלינו מאינסוף המידע שאנחנו מוצפות בו, אחרת הוא יהיה עסוק כל הזמן בעיבוד מידע וזה לא יאפשר לנו לעשות צעד קדימה, משום שלא נהיה מרוכזות בתוכן, אלא בכל הרעשים מסביב.

כשאנחנו עושות צעדים חדשים, פורצות דרך, נוצרים לנו חיווטים חדשים במוח, הקשרים ומסלולים חדשים שמשנים את האמונות והתפיסות הידועות והמוכרות לנו לגבי איך להצליח בעסק קטן. בעזרתם אנחנו יוצרות מסלול מחדש שאף פעם לא נסענו בו.

איפה האתגר? גם כשמגיע הרצון לעשות משהו חדש, המוח מעביר אותנו למסלול אותו אנו מכירות. כל מעבר למסלול חדש מצד אחד גורם לנו להרחיב את אזור הנוחות, ומצד שני – גם מעלה את המערכת ההישרדותית. כדי שהמערכת תוכל להמשיך לעבוד בצורה אפקטיבית, ההמלצה שלנו היא לא לצאת מאזור הנוחות, אלא להרחיב אותו ולעשות כל פעם צעד קטן שמעולם לא עשינו, עד שהמערכת תתרגל למסלול החדש.

לדוגמה: אם נחזור לדוגמת יצירת הסרטונים: כשאנחנו מדברות על הרחבת אזור הנוחות, המשמעות בפועל היא לא להתחיל גם מיצירת 10 סרטונים ברצף. לערוך אותם בצורה שאף פעם לא התנסנו בה בנוסף על להתחיל בקידום פייסבוק אם מעולם לא התנסנו בזה. אנחנו לא מתחילות בהצפה של המערכת בידע, כלים ופעולות מרובות בו זמנית. 

הסיבה היא שאי אפשר לצאת לדרך ממצב של אפס עשייה לעשייה חדשה לגמרי ואינטנסיבית, כי במצב הזה, המוח שלנו יערים עלינו קשיים וייצר התנגדויות: הוא יציף חששות ופחדים, כל ההתנהלות תהיה מסורבלת ועמוסת קשיים. הטריק הכי שכיח הוא שבסוף, גם אם כן צילמנו וערכנו את הסרטונים – לא תישאר לנו אנרגיה לקדם את הסרטונים ולשווק אותם, משום שמנגנוני ההישרדות חזקים יותר מהרצון שלנו להתפתחות. יצר ההשרדות בא להגן עלינו. המנגנונים האלו הם הנשמה, הנפש.

בתקופת הקורונה טרפו לנו את כל הקלפים. אם עד עכשיו הכרנו היטב את החיווטים והמסלולים, פתאום התגלו לנו שדות חדשים ליד הבית, גילינו שאפשר לקיים ארוחות חג בזום וגם מי שהיה פחות טכנולוגי וסירב ללמוד, הפך להיות צרכן נלהב של הזום. פתאום הרוב הסתדרו ונהיו דיגיטליים.

תקופת הקורונה הייתה כל כך קיצונית, שלא הייתה ברירה אלא לשנות הרגלים והתנהגויות. ראינו שוב ושוב שמי שהייתה גמישה ברמה העסקית ושינתה את חוט המחשבה וההתנהלות, גילתה שהתשובה לאיך להצליח בעסק קטן היא לא לפחד משינויים כי כולנו היינו צריכות להתרגל ולהתאים את עצמנו מחדש.

אבל!! מזל שהתקופה הזאת עברה, ושביומיום אנחנו לא נאלצות לתרגל גמישות עד כדי כך, ועדיין – ראינו עד כמה אפשר די בקלות לשנות הרגלים ולצלוח אותם.  

עוד נקודה חשובה בדרך להצלחה עסקית – השינויים האלו, שנולדו בקורונה, חייבים לשקוע קצת, חשוב לתת להם זמן. הזכרנו בתחילת המאמר ששינוי הוא תהליך שלוקח זמן להטמיע, כך גם כאן. צעדים חדשים לוקחים זמן. אם הקורונה הייתה מסתיימת במהירות, היינו חוזרים מהר גם להרגלים הישנים שלנו. לא מספיקה טיפה אחת כדי ליצור שינוי, צריך לטפטף עוד ועוד, עד לפריצת הדרך.

כדי להגיע למקום אליו את רוצה להגיע - כדאי שתכווני את האנרגיות והעשייה שלך אל הצלחה, במקום שהמצפן שלך ינוע לפי כיוון הצפון של אחרים

איזה סוגים של מדריכים חינמיים אפשר ליצור?

קחי לדוגמה את אביטל פלור, שהיא מאמנת כושר ונטורופתית,
שיצרה "אתגר רשת" ופיתחה אתגר PUSH UP,
בו היא מלווה מתאמנות באמצעות סרטונים בקבוצת ווטסאפ.

אביטל הגיעה אלינו כשהיא רגע לפני היציאה עם העסק שלה,
אחרי ששנים אימנה במכוני כושר ולמדה נטורופתיה שנים רבות.

במהלך הליווי היא הפכה מבעלת עסק בן חודשיים בלי לקוחות ורשימת תפוצה,
למנהלת של אתגר עם יותר מ-200 משתתפות.
במשך 3 שבועות הנרשמות חוו אותה שוב ושוב,
את האנרגיה שלה, הכלים שהיא נותנת,
הקשב שהיא מעניקה.

המוצר החינמי הזה עזר לה בעסק 3 פעמים:
פעם אחת, כי בזמן האתגר היא יצרה סרטונים
שהמשיכו לשרת אותה בהמשך שיווק העסק שלה.
פעם שנייה, כי כבעלת עסק מתחילה, לנהל קבוצה גדולה של משתתפות
שיפשף אותה במהירות בשיווק העסק וקידום עצמי,
ופעם שלישית, כי חלק מהמשתתפות בחרו להמשיך איתה בליווי פרטני וחלק בליווי קבוצתי.

אביטל פלור, מאמנת כושר ונטורופתית יצאה עם המוצר החינמי - אתגר PUSHUP שהביא לה בתוך ימים ספורים למעלה מ-200 משתתפות, שחלקן הפכו ללקוחות משלמות בליוויים אישיים וסדנאות קבוצתיות
אביטל פלור, מאמנת כושר ונטורופתית יצאה עם המוצר החינמי - אתגר PUSHUP שהביא לה בתוך ימים ספורים למעלה מ-200 משתתפות, שחלקן הפכו ללקוחות משלמות בליוויים אישיים וסדנאות קבוצתיות

צילום: הדס אלדר

איך סוג המדריך שתבחרי
יעזור לך להביא יותר לקוחות לעסק

מוצר חינמי שתומך בחשיפה וחזרתיות יכול להיות מדיטציות שאת יוצרת,
כמו שעשתה ענבר בן-יהודה סלע, שהיא מטפלת אנרגטית ותודעתית,
שמלווה נשים שרוצות לבטא את מי שהן, את המתנה שיש בהן.

מוצר חינמי שפיתחה ענבר בן יהודה סלע, מטפלת אנרגטית תודעתית. המדיטציות של ענבר הובילו לחשיפה גדולה לקהל יעד מתאים. החזרתיות בשימוש במדיטציות, עזר לה לפתוח סדנאות וקורסים, ולהביא מטופלות לקליניקה.
מוצר חינמי שפיתחה ענבר בן יהודה סלע, מטפלת אנרגטית תודעתית. המדיטציות של ענבר הובילו לחשיפה גדולה לקהל יעד מתאים. החזרתיות בשימוש במדיטציות, עזר לה לפתוח סדנאות וקורסים, ולהביא מטופלות לקליניקה.

ענבר הקליטה מדיטציות שייחודיות לה
את חלקן שומעים לפני השינה, חלק במהלך היום כשרוצים להירגע וכן הלאה,
וכך נחשפים אליה שוב ושוב.
המדיטציות נוספו עם הזמן, אחת אחת ולפי הקצב שהרגיש לה נוח ליצור.

אל המדיטציות של ענבר נרשמו עד כה מאות נרשמות,
היא ממשיכה לפרסם את המוצר הקיים הזה שוב ושוב.
בגלל שהיא אוהבת ליצור היא ממשיכה להוציא מידי פעם מדיטציות והדרכות חדשות
אבל גם המדיטציות הקיימות מביאות לה קהל שמתאים לה:
הקלה על חרדה וקשיי שינה,
התמודדות עם פחדים ושקשורים להשתכרות ופרנסה,
מדיטציה סביב עניינים בריאותיים.

כשיתר הפרסום שלה והמוצרים שלה תומכים במוצר החינמי שיצרה
היא יכולה לשווק סדנאות וקורסים ולהביא בעזרתם מטופלים לקליניקה.

את מבינה שמוצר חינמי יכול להקפיץ לך את העסק כמה שלבים קדימה? רוצה לצאת לדרך? מלאי פרטים ונדבר

איך לקוחות מכירים אותך טוב יותר
בעזרת מדריך חינמי

תחשבי מתי בפעם האחרונה קנית משהו חדש.
את זוכרת מתי נחשפת בפעם ראשונה לנותני השירות או המוצר הזה?
האם זו הייתה הפעם הראשונה שהכרת את המוכר/ת?
האם זו הייתה הפעם הראשונה שנחשפת לשירות או המוצר הזה?

אמנם יש דרכים שונות בהן אנשים בוחרים לצרוך שירותים ומוצרים,
אבל סביר להניח כשלקוח פוטנציאלי נחשף אליך לראשונה
הוא לא בהכרח מחפש את השירות או המוצר שלך,
ולכן גם כנראה לא יגיד לעצמו:
"הו! הנה אני רואה שאת דיאטנית, זה בדיוק מה שחיפשת!".
יותר הגיוני שיגיד לעצמו:
"וואי איך כואבת לי הבטן, מעניינת הכתבה הזאת בנושא. אולי זה יעזור לי".

אנשים פעמים רבות לא יודעים מה הם מחפשים.
הם מרגישים שיש להם חוסר נוחות
או שרוצים לשפר מצב קיים
או שיש להם חלום שהיו רוצים להגשים.
השירותים והמוצרים שאנחנו מייצרות באים לענות על אותו צורך ורצון שלהם.

כשאת כותבת ויוצרת מדריך חינמי זו הזדמנות נהדרת עבור הלקוחות להכיר אותך,
את האופן שבו את חושבת,
הגישה שאת מביאה לתהליך.
השפה והרגש שבך עוברים הלאה על הכתב.
את גם יכולה לתמלל את החדשנות שבך,
התשוקה, המקצועיות.
את יכולה להעביר הרבה מסרים בעזרת מדריך חינמי אחד,
וחשוב לא פחות,
זו הזדמנות נהדרת עבורך להציג את העשייה והמוצרים שלך
כשהם נמצאים בתוך המדריך שלך.

הנה חלק מהפליירים של המדריכים וההדרכות החינמיות שיצרנו
בעזרתם מילאנו הרצאות, סדנאות ותוכניות ליווי פרימיום

מדריכים חינמיים מגוונים שיצרנו כדי להביא לקוחות חדשים לעסק, בכל פעם בהתאם לשירות שקידמנו
מדריכים חינמיים מגוונים שיצרנו כדי להביא לקוחות חדשים לעסק, בכל פעם בהתאם לשירות שקידמנו

קחי לדוגמה את המוצר החינמי שיצרה עדי בנטוב לן,
שהיא יועצת ליצירת נוכחות שיווקית ותוכן ברשת החברתית.

לפי הגישה שלה, השיווק והפרסום תמיד צריכים להיות קשובים לרחשי הרשת.
עדי מדברת על השתלבות בשיח, ומתוך זה ליצור הזדהות ואמון עם הקהל,
מה שתומך ומקדם את המכירות בעסק.
מה יותר מתאים מהשלבות בשיח, כשיודעים מראש מה ידברו??

חשבנו יחד מה יכול להתאים לעסק שלה,
מה יכול להביא אותה לידי ביטוי במקסימום,
וגם ליצור חזרתיות בחשיפה.

בשלב הבא היא חברה למעצבת הגרפית לילך יזדי, שהשפה הגרפית שלה
וגם קהל העוקבים שלה מתאים לעדי, אנד דה רסט איז היסטורי – הן עפו וממשיכות לעוף יחד,
ובשיתוף פעולה יוצא דופן הן יצרו יומן אירועים מיוחדים שקורים בימי השנה.

יומן אירועים של עדי בנטוב לן ולילך יזדי, הותאם לקהל היעד של שתיהן, ועוזר להן גם תקופה ארוכה אחרי שיצאו איתו, להביא עוד ועוד לקוחות לליוויים, סדנאות ומוצרים יקרים
יומן אירועים של עדי בנטוב לן ולילך יזדי, הותאם לקהל היעד של שתיהן, ועוזר להן גם תקופה ארוכה אחרי שיצאו איתו, להביא עוד ועוד לקוחות לליוויים, סדנאות ומוצרים יקרים

לכאורה מה יש לחדש ביומן שנתי, נכון?
אבל מה קורה כשעדי משלבת את הגישה הבועטת והחדשנית שלה,
יחד עם העיצוב המוקפד ומעורר החשקים של לילך?

בוםם!! זה יוצר חיבור מיידי עם לקוחות שמחפשות גישה ומסר כזה.
בגלל שמדובר ביומן שנתי (בכל פעם פרסמו מספר חודשים קדימה)
התכיפות שהלקוחות נכנסים ליומן ועוקבים אחר האירועים המשתנים
מייצרים שוב ושוב חשיפה אליהן ואל השירותים שלהן.

בזכות המוצר החינמי הזה,
עדי יצאה עם סדנאות, ליוויים אישיים ופרויקטים לחברות גדולות,
בהם היא מנחה כיצד לכתוב ברשתות החברתיות
ואל לילך הגיעו לקוחות חדשים לסטודיו.

איך תכתבי מדריך חינמי
שיביא לך לקוחות חדשים לעסק

בשלב הראשון, לפני שיוצאים עם מדריך חינמי,
חשוב להכיר לעומק את הקהל שלך:
מיהו, מה מרגש אותו, מה משמח אותו,
מה חשוב להם, על מה יוציאו כסף,
מה קשה להם, איך את יכולה לעזור להם,
איפה הוא מסתובב כדי שייחשף אליך ועוד.

כמובן שחשוב לעשות את מחקר הלקוחות הזה
בשלבים הראשונים של פיתוח המוצרים בעסק,
אבל אם נניח לא עשית אותו לעומק,
בשלב תכנון המדריך החינמי, כדאי שתעשי את המחקר
וכך המדריך שתכתבי יתאים לקהל בול,
ותגרמי להם להירשם אליך.

השלב של מחקר הלקוחות עוזר לנו לפתח מוצרים שהקהל קונה ונרשם אליהם,
ועוזר לנו בכתיבת המסרים השיווקיים שמובילים להרשמה וקנייה בפועל.

כדי לעזור לך כבר עכשיו לחשוב על מדריך חינמי
שיביא לך לקוחות חדשים לעסק, אנחנו רוצות שתשאלי את עצמך:

1. מהו המוצר שאני רוצה לקדם בעזרת המדריך?
2. מה מעניין את הלקוחות שלי בקשר למוצר הזה?
3. אילו 3 כלים אני יכולה לתת להם שיעוררו בלקוחות עניין?
4. איך הלקוחות שלי אוהבים לצרוך ידע? (בכתב / סרטונים / ויזואלי?…)

כשאנחנו כותבות מדריכים לפי המקום בו נמצא הלקוח
כמה רגעים שהוא מקבל החלטה
ואנחנו מציעות לו פתרון לשלב בו הוא נמצא,
כשהלקוח יבחר (סופסוף) לקבל החלטה,
ישנה סבירות גבוהה יותר שאנחנו נהיה במודעות שלו,
כי התוכן, הגישה והעזרה שהצענו לו, גרמו לו לחשוב.

האם מדריך חינמי יכול להביא לך לקוחות
בלי שתשקיעי כסף על שיווק

אם את שואלת את עצמך את השאלה הזאת,
תדעי שאת במקום מעולה כי זה אומר
שהתעורר בך חשק ליצור מדריך חינמי!

בשלב הראשון לא חייבים להוציא מלא כסף על שיווק או פרסום
כדי להגיע לתוצאות בעסק.
עם זאת, כדי ליצור מדריך חינמי את כן צריכה לעבוד עם מערכת דיוור
לצורך איסוף לידים, בניית דף נחיתה ודיוור באופן שוטף. 

כדי להירשם למערכת הדיוור של רב מסר ולקבל דרכנו חודש במתנה, 
לחצי כאן לרישום מהיר!

אחרי שאת יוצרת דף נחיתה,
את יכולה להפיץ אותו בכל מקום בו נמצא הקהל שלך:
בווטסאפ לחברים, בדף העסקי, בפרופיל האיש, בקבוצות רלוונטיות,
בתור לרופא, בנטוורקינג, בעזרת שיתופי פעולה ועוד ועוד
(יש למעלה מ-100 אפשרויות להפיץ את המדריך).

איך קהל שנרשם למדריך הופך ללקוח משלם?
שאלה מעולה!

1. במדריך עצמו את יכולה להציע את השירותים שלך
2. את יכולה להציע שיחת היכרות בה תציגי את השירותים שלך
3. במיילים שתשלחי לנרשמים את יכולה להציע את השירותים שלך
כשתציעי בפרסומים שונים את השירותים שלך, לקהל שכבר נחשף למדריך שלך,
יהיה להם הרבה יותר קל לבחור בך, אחרי שהבינו את הערך שיש לך לתת.

את מרגישה שמדגדג לך באצבעות לצאת עם מדריך חינמי,
אבל יש לך מעצורים פנימיים?
את הירשמי בלחיצה כאן להדרכה ללא עלות
שתעזור לך להתגבר על המעצורים האלה.
תכל'ס מדריך / מוצר חינמי זה ה-דבר לקידום העסק שלך,
וחשוב להקשיב לחששות שלנו, אבל לא לתת להן לעצור אותנו. נכון?
מוזמנת להירשם בלחיצה מכאן.

את מבינה שמוצר חינמי יכול להקפיץ לך את העסק כמה שלבים קדימה? רוצה לצאת לדרך? מלאי פרטים ונדבר

אודות כותבות המאמר: <BR>גליה דונת לויטן ואירה דותן

אודות כותבות המאמר:
גליה דונת לויטן ואירה דותן

נעים להכיר, אנחנו מלוות ומייעצות לעצמאיות במצטבר למעלה מעשור, בהן בנינו עם הלקוחות שלנו תכניות אסטרטגיות לשיווק בדיגיטל, ובעזרת בניית מוצרים חינמיים שהובילו למכירה של מוצרים בתשלום, הלקוחות שלנו חוות הצלחות בעסק ומגשימות את החלומות העסקיים שלהן. אנחנו מזמינות אותך לצאת איתנו לדרך המרתקת הזו, של הפיכת העשייה שלך לכדי תכנית עבודה ישימה וברורה.

לקריאה בהרחבה אודותינו לחצי כאן
אודות כותבות המאמר:<BR> גליה דונת לויטן ואירה דותן

אודות כותבות המאמר:
גליה דונת לויטן ואירה דותן

נעים להכיר, אנחנו מלוות ומייעצות לעצמאיות במצטבר למעלה מעשור, בהן בנינו עם הלקוחות שלנו תכניות אסטרטגיות לשיווק בדיגיטל, ובעזרת בניית מוצרים חינמיים שהובילו למכירה של מוצרים בתשלום, הלקוחות שלנו חוות הצלחות בעסק ומגשימות את החלומות העסקיים שלהן. אנחנו מזמינות אותך לצאת איתנו לדרך המרתקת הזו, של הפיכת העשייה שלך לכדי תכנית עבודה ישימה וברורה.

לקריאה בהרחבה אודותינו לחצי כאן
פייסבוק
ווטסאפ
אימייל
לצפייה או האזנה בתוכן המאמר
הדרכות וידאו נוספות
מאמרים נוספים
חיים בעוצמה
החממה
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה תמר ברניצקי
לקוחות משתפות
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה תמר ברניצקי
תמר ברניצקי
אני יודעת שאני עכשיו הבוס של עצמי בגירסה הכי טובה, ויש לי רוח גבית שמלווה ודוחפת. אני רואה את זה גם בשלוות נפש שחווה וגם במספרים.
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה מתי כהן
לקוחות משתפות
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה מתי כהן
מתי כהן
אחד הדברים המשמעותיים בעיניי זה ההתייחסות שלכן לפן הרגשי, לחסמים שיש לבעלות עסק ודרכים יצירתיות להתמודד איתם. אתן פשוט אלופות. נקודה.
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה אביטל פלור
לקוחות משתפות
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה אביטל פלור
אביטל פלור
שמתן אותי מחוץ לאזור הנוחות שלי - לעשות, לדעת שזה בסדר וללכת על זה. התנסיתי המון - בשיחות מכירה, למדתי את החוזקות והחולשות שלי. עשיתי לייבים וסרטונים. מצאתי את עצמי, את הקול שלי, השמעתי אותו - וזה משמעותי בשבילי.
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה רחל פרידמן
לקוחות משתפות
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה רחל פרידמן
רחל פרידמן
אני מקימה את הסטארטאפ כמעט לבד. יש לי המון שותפים אבל הכל על הכתפיים שלי וקשה להקים עסק לבד. המפגש של החממה נותן לי המון מוטיבציה, והן מלוות אותי צעד צעד עד שאני מוציאה את המיזם שלי לפועל.
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה אורית אליתים
לקוחות משתפות
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה אורית אליתים
אורית אליתים
לאחרונה אני מקבלת לא מעט שיחות ואני מרגישה שלווה ורגועה בדיבור שלי, איני מתפשרת או נרתעת אם עולה נושא המחיר. השיחות נסגרות לליווי של 6 מפגשים ומתחילים להעביר לי לחשבון אלפי שקלים לפעמים כמה פעמים ביום. ואוווו.
פעילויות קרובות
מהיום תמיד תדעי
איך למצוא את הקהל שלך ולשווק בפחות מאמץ!
פעילויות קרובות
את חברה בקהילת
"המועדון – מרחב עבודה לעצמאיות"?
פעילויות קרובות
החכמולוגית – הספרייה הדיגיטלית המקיפה לעצמאיות במנוי משתלם!
פעילויות קרובות
הצטרפי למפגש הקרוב של תוכנית הליווי החממה
הבלוג
ותפיסת העולם שלנו
עקבו אחרינו
רוצה לקבל עדכונים והדרכות שיעזרו לך לעשות את קפיצת הגדילה הבאה בעסק שלך?
הירשמי לרשימת הדיוור שלנו:
צרי איתנו קשר כבר עכשיו:
הצטרפי אלינו:
כל הזכויות שמורות 2022

<< הירשמי להדרכה לצאת לאור בדיגיטל בעזרת מוצר חינמי >>​