איך מדריך חינמי יעזור לך להביא לקוחות חדשים לעסק

איך לקוחות שלנו משווקות ומביאות לקוחות חדשים שוב ושוב בעזרת מדריך חינמי אחד

מהי הדרך להביא לקוחות לעסק

בין אם את בעלת עסק ותיקה או חדשה
את בטח מבינה שהדרך להביא לקוחות לעסק
חייבת לעבור דרך יצירת מודעות למוצרים או השירותים שלך
וההתחלה של זה היא בכך שהקהל ידע שאת קיימת.

במאמר הבא נדבר על למה כדאי לך להשתמש באמצעי הזה כדי להביא לקוחות לעסק,
ניתן לך שפע של דוגמאות למוצרים חינמיים אמיתיים שלקוחות שלנו יצרו
והביאו להם לקוחות,
וגם נדבר על מה עלול לעצור אותך בדרך לשם (רמז: זה לא ידע שחסר לך). 

אחת הלקוחות שלנו, אורית אליתים, שהיא דיאטנית קלינית ותיקה,
יצאה לעצמאות אחרי שנים רבות כשכירה. היא הבינה שלמרות שליוותה אלפי לקוחות עד היום,
זה לא יעזור לה לקדם את העסק, כי הם לא הגיעו אליה כבעלת עסק,
אלא כנותנת שירותים של אחת מקופות החולים.

אורית הייתה נחושה שהעסק שלה יעבוד,
והתלבטה מה הדרך הנכונה והיעילה ביותר שתביא לה לקוחות גם באופן פרטי.
אחת הפעולות הראשונות שהמלצנו לה לעשות הייתה לכתוב מדריך חינמי,
כזה שישקף את הגישה, ההתמחות והייחודיות של הליווי שהיא נותנת למטופלים שלה.
היא כתבה את המדריך החינמי:
"המדריך לשינוי תודעתי לירידה במשקל".

דוגמה למדריך חינמי PDF שכתבה הדיאטנית הקלינית אורית אליתים שהביא לה את הלקוחות הראשונים לקליניקה שפתחה
דוגמה למדריך חינמי PDF שכתבה הדיאטנית הקלינית אורית אליתים שהביא לה את הלקוחות הראשונים לקליניקה שפתחה

היא קידמה את הפצת המדריך בפוסטים מגוונים שהחלה לעלות לדף העסקי החדש שלה,
ולמרות שהייתה בעלת עסק חדשה,
בעזרת ההפצה העקבית, אורית הביאה בעזרת המדריך הזה לקוחות חדשים ומשלמים לעסק,
והיא החלה לסגור תהליכי ליווי מבלי שהכירו אותה קודם לכן.

תשמעי מה היה לאורית לשתף לגבי הליווי שעברה בתוכנית "החממה",
בה למדה לשווק את עצמה ולהביא לקוחות משלמים לעסק 👇👇

הרבה פעמים יש איזו ציפייה, לנו, בעלות העסק,
שאם מה שיש לנו לתת הוא מספיק טוב,
אז הלקוחות כבר יגיעו –
בין אם כי היקום שולח אותם אלינו ובין אם הגיעו מפה לאוזן.
אבל האמת היא, שגם כשהיקום לטובתך וגם כשלקוחות קיימים מפנים אליך לקוחות חדשים,
בשני המצבים האלה את מסתמכת על אחרים
ואין לך יכולת להשפיע על תנועת הלקוחות בעסק.

כדי להביא לקוחות לאורך זמן ובאופן עקבי
נדרשת פעולה אקטיבית שלך, בעלת העסק,
ובעזרת לקוחות שמגיעים עוד ועוד,
את גם באה יותר לידי ביטוי, מתפתחת והופכת לבעלת מקצוע טובה יותר
וגם מגשימה את עצמך אישית ומקצועית.
אם את מפרסמת את העסק – ברשתות החברתיות, בנטוורקינג ועוד,
זה כבר שלב טוב ומאפשר חשיפה והיכרות איתך.

כדי לעלות שלב וגם לייצר היכרות מעמיקה יותר של הלקוחות הפוטנציאליים איתך,
הם צריכים להיחשף אליך באופן עקבי,
כדי שיצטרכו את מה שאת משווקת, הם יזכרו אותך ויתכן שגם יבחרו בך.

מה זה ואיך מדריך חינמי
עוזר להביא לקוחות חדשים לעסק

מדריך חינמי זה בעצם מוצר ידע שניתן ללא עלות
ולרוב יימסר בתמורה להשארת פרטי התקשרות
כגון כתובת מייל ומספר טלפון.
אנחנו גם אוהבות לקרוא למדריך חינמי מוצר חינמי,
כיוון שיש הרבה מאוד דרכים ליצור את מארז הידע הזה.

אחד החוקים בשיווק נקרא "חוק ה-7 פעמים"
שאומר שאנשים צריכים להיחשף לפרסום לפחות 7 פעמים לפני שיחליטו לקנות מאיתנו.
כיוון שהחוק הזה יצא עוד לפני תקופת השיווק בדיגיטל,
המשמעות היא שכנראה תצטרכי ליצור אף יותר חזרתיות בחשיפה ובמסרים,
וניתן ליצור מוצר חינמי שבנוי בדיוק בשביל לענות על הצורך הזה.

איזה סוגים של מדריכים חינמיים אפשר ליצור?

קחי לדוגמה את אביטל פלור, שהיא מאמנת כושר ונטורופתית,
שיצרה "אתגר רשת" ופיתחה אתגר PUSH UP,
בו היא מלווה מתאמנות באמצעות סרטונים בקבוצת ווטסאפ.

אביטל הגיעה אלינו כשהיא רגע לפני היציאה עם העסק שלה,
אחרי ששנים אימנה במכוני כושר ולמדה נטורופתיה שנים רבות.

במהלך הליווי היא הפכה מבעלת עסק בן חודשיים בלי לקוחות ורשימת תפוצה,
למנהלת של אתגר עם יותר מ-200 משתתפות.
במשך 3 שבועות הנרשמות חוו אותה שוב ושוב,
את האנרגיה שלה, הכלים שהיא נותנת,
הקשב שהיא מעניקה.

המוצר החינמי הזה עזר לה בעסק 3 פעמים:
פעם אחת, כי בזמן האתגר היא יצרה סרטונים
שהמשיכו לשרת אותה בהמשך שיווק העסק שלה.
פעם שנייה, כי כבעלת עסק מתחילה, לנהל קבוצה גדולה של משתתפות
שיפשף אותה במהירות בשיווק העסק וקידום עצמי,
ופעם שלישית, כי חלק מהמשתתפות בחרו להמשיך איתה בליווי פרטני וחלק בליווי קבוצתי.

אביטל פלור, מאמנת כושר ונטורופתית יצאה עם המוצר החינמי - אתגר PUSHUP שהביא לה בתוך ימים ספורים למעלה מ-200 משתתפות, שחלקן הפכו ללקוחות משלמות בליוויים אישיים וסדנאות קבוצתיות
אביטל פלור, מאמנת כושר ונטורופתית יצאה עם המוצר החינמי - אתגר PUSHUP שהביא לה בתוך ימים ספורים למעלה מ-200 משתתפות, שחלקן הפכו ללקוחות משלמות בליוויים אישיים וסדנאות קבוצתיות

צילום: הדס אלדר

איך סוג המדריך שתבחרי
יעזור לך להביא יותר לקוחות לעסק

מוצר חינמי שתומך בחשיפה וחזרתיות יכול להיות מדיטציות שאת יוצרת,
כמו שעשתה ענבר בן-יהודה סלע, שהיא מטפלת אנרגטית ותודעתית,
שמלווה נשים שרוצות לבטא את מי שהן, את המתנה שיש בהן.

מוצר חינמי שפיתחה ענבר בן יהודה סלע, מטפלת אנרגטית תודעתית. המדיטציות של ענבר הובילו לחשיפה גדולה לקהל יעד מתאים. החזרתיות בשימוש במדיטציות, עזר לה לפתוח סדנאות וקורסים, ולהביא מטופלות לקליניקה.
מוצר חינמי שפיתחה ענבר בן יהודה סלע, מטפלת אנרגטית תודעתית. המדיטציות של ענבר הובילו לחשיפה גדולה לקהל יעד מתאים. החזרתיות בשימוש במדיטציות, עזר לה לפתוח סדנאות וקורסים, ולהביא מטופלות לקליניקה.

ענבר הקליטה מדיטציות שייחודיות לה
את חלקן שומעים לפני השינה, חלק במהלך היום כשרוצים להירגע וכן הלאה,
וכך נחשפים אליה שוב ושוב.
המדיטציות נוספו עם הזמן, אחת אחת ולפי הקצב שהרגיש לה נוח ליצור.

אל המדיטציות של ענבר נרשמו עד כה מאות נרשמות,
היא ממשיכה לפרסם את המוצר הקיים הזה שוב ושוב.
בגלל שהיא אוהבת ליצור היא ממשיכה להוציא מידי פעם מדיטציות והדרכות חדשות
אבל גם המדיטציות הקיימות מביאות לה קהל שמתאים לה:
הקלה על חרדה וקשיי שינה,
התמודדות עם פחדים ושקשורים להשתכרות ופרנסה,
מדיטציה סביב עניינים בריאותיים.

כשיתר הפרסום שלה והמוצרים שלה תומכים במוצר החינמי שיצרה
היא יכולה לשווק סדנאות וקורסים ולהביא בעזרתם מטופלים לקליניקה.

את מבינה שמוצר חינמי יכול להקפיץ לך את העסק כמה שלבים קדימה? רוצה לצאת לדרך? מלאי פרטים ונדבר

איך לקוחות מכירים אותך טוב יותר
בעזרת מדריך חינמי

תחשבי מתי בפעם האחרונה קנית משהו חדש.
את זוכרת מתי נחשפת בפעם ראשונה לנותני השירות או המוצר הזה?
האם זו הייתה הפעם הראשונה שהכרת את המוכר/ת?
האם זו הייתה הפעם הראשונה שנחשפת לשירות או המוצר הזה?

אמנם יש דרכים שונות בהן אנשים בוחרים לצרוך שירותים ומוצרים,
אבל סביר להניח כשלקוח פוטנציאלי נחשף אליך לראשונה
הוא לא בהכרח מחפש את השירות או המוצר שלך,
ולכן גם כנראה לא יגיד לעצמו:
"הו! הנה אני רואה שאת דיאטנית, זה בדיוק מה שחיפשת!".
יותר הגיוני שיגיד לעצמו:
"וואי איך כואבת לי הבטן, מעניינת הכתבה הזאת בנושא. אולי זה יעזור לי".

אנשים פעמים רבות לא יודעים מה הם מחפשים.
הם מרגישים שיש להם חוסר נוחות
או שרוצים לשפר מצב קיים
או שיש להם חלום שהיו רוצים להגשים.
השירותים והמוצרים שאנחנו מייצרות באים לענות על אותו צורך ורצון שלהם.

כשאת כותבת ויוצרת מדריך חינמי זו הזדמנות נהדרת עבור הלקוחות להכיר אותך,
את האופן שבו את חושבת,
הגישה שאת מביאה לתהליך.
השפה והרגש שבך עוברים הלאה על הכתב.
את גם יכולה לתמלל את החדשנות שבך,
התשוקה, המקצועיות.
את יכולה להעביר הרבה מסרים בעזרת מדריך חינמי אחד,
וחשוב לא פחות,
זו הזדמנות נהדרת עבורך להציג את העשייה והמוצרים שלך
כשהם נמצאים בתוך המדריך שלך.

הנה חלק מהפליירים של המדריכים וההדרכות החינמיות שיצרנו
בעזרתם מילאנו הרצאות, סדנאות ותוכניות ליווי פרימיום

מדריכים חינמיים מגוונים שיצרנו כדי להביא לקוחות חדשים לעסק, בכל פעם בהתאם לשירות שקידמנו
מדריכים חינמיים מגוונים שיצרנו כדי להביא לקוחות חדשים לעסק, בכל פעם בהתאם לשירות שקידמנו

קחי לדוגמה את המוצר החינמי שיצרה עדי בנטוב לן,
שהיא יועצת ליצירת נוכחות שיווקית ותוכן ברשת החברתית.

לפי הגישה שלה, השיווק והפרסום תמיד צריכים להיות קשובים לרחשי הרשת.
עדי מדברת על השתלבות בשיח, ומתוך זה ליצור הזדהות ואמון עם הקהל,
מה שתומך ומקדם את המכירות בעסק.
מה יותר מתאים מהשלבות בשיח, כשיודעים מראש מה ידברו??

חשבנו יחד מה יכול להתאים לעסק שלה,
מה יכול להביא אותה לידי ביטוי במקסימום,
וגם ליצור חזרתיות בחשיפה.

בשלב הבא היא חברה למעצבת הגרפית לילך יזדי, שהשפה הגרפית שלה
וגם קהל העוקבים שלה מתאים לעדי, אנד דה רסט איז היסטורי – הן עפו וממשיכות לעוף יחד,
ובשיתוף פעולה יוצא דופן הן יצרו יומן אירועים מיוחדים שקורים בימי השנה.

יומן אירועים של עדי בנטוב לן ולילך יזדי, הותאם לקהל היעד של שתיהן, ועוזר להן גם תקופה ארוכה אחרי שיצאו איתו, להביא עוד ועוד לקוחות לליוויים, סדנאות ומוצרים יקרים
יומן אירועים של עדי בנטוב לן ולילך יזדי, הותאם לקהל היעד של שתיהן, ועוזר להן גם תקופה ארוכה אחרי שיצאו איתו, להביא עוד ועוד לקוחות לליוויים, סדנאות ומוצרים יקרים

לכאורה מה יש לחדש ביומן שנתי, נכון?
אבל מה קורה כשעדי משלבת את הגישה הבועטת והחדשנית שלה,
יחד עם העיצוב המוקפד ומעורר החשקים של לילך?

בוםם!! זה יוצר חיבור מיידי עם לקוחות שמחפשות גישה ומסר כזה.
בגלל שמדובר ביומן שנתי (בכל פעם פרסמו מספר חודשים קדימה)
התכיפות שהלקוחות נכנסים ליומן ועוקבים אחר האירועים המשתנים
מייצרים שוב ושוב חשיפה אליהן ואל השירותים שלהן.

בזכות המוצר החינמי הזה,
עדי יצאה עם סדנאות, ליוויים אישיים ופרויקטים לחברות גדולות,
בהם היא מנחה כיצד לכתוב ברשתות החברתיות
ואל לילך הגיעו לקוחות חדשים לסטודיו.

איך תכתבי מדריך חינמי
שיביא לך לקוחות חדשים לעסק

בשלב הראשון, לפני שיוצאים עם מדריך חינמי,
חשוב להכיר לעומק את הקהל שלך:
מיהו, מה מרגש אותו, מה משמח אותו,
מה חשוב להם, על מה יוציאו כסף,
מה קשה להם, איך את יכולה לעזור להם,
איפה הוא מסתובב כדי שייחשף אליך ועוד.

כמובן שחשוב לעשות את מחקר הלקוחות הזה
בשלבים הראשונים של פיתוח המוצרים בעסק,
אבל אם נניח לא עשית אותו לעומק,
בשלב תכנון המדריך החינמי, כדאי שתעשי את המחקר
וכך המדריך שתכתבי יתאים לקהל בול,
ותגרמי להם להירשם אליך.

ב"חכמולוגית" – הספרייה הדיגיטלית לעצמאיות,
יש הדרכה בנושא "מחקר לקוחות"
בעזרתה תוכלי להעמיק את ההיכרות עם קהל היעד שלך.

השלב של מחקר הלקוחות עוזר לנו לפתח מוצרים שהקהל קונה ונרשם אליהם,
ועוזר לנו בכתיבת המסרים השיווקיים שמובילים להרשמה וקנייה בפועל.

כדי לעזור לך כבר עכשיו לחשוב על מדריך חינמי
שיביא לך לקוחות חדשים לעסק, אנחנו רוצות שתשאלי את עצמך:

1. מהו המוצר שאני רוצה לקדם בעזרת המדריך?
2. מה מעניין את הלקוחות שלי בקשר למוצר הזה?
3. אילו 3 כלים אני יכולה לתת להם שיעוררו בלקוחות עניין?
4. איך הלקוחות שלי אוהבים לצרוך ידע? (בכתב / סרטונים / ויזואלי?…)

כשאנחנו כותבות מדריכים לפי המקום בו נמצא הלקוח
כמה רגעים שהוא מקבל החלטה
ואנחנו מציעות לו פתרון לשלב בו הוא נמצא,
כשהלקוח יבחר (סופסוף) לקבל החלטה,
ישנה סבירות גבוהה יותר שאנחנו נהיה במודעות שלו,
כי התוכן, הגישה והעזרה שהצענו לו, גרמו לו לחשוב.

האם מדריך חינמי יכול להביא לך לקוחות
בלי שתשקיעי כסף על שיווק

אם את שואלת את עצמך את השאלה הזאת,
תדעי שאת במקום מעולה כי זה אומר
שהתעורר בך חשק ליצור מדריך חינמי!

בשלב הראשון לא חייבים להוציא מלא כסף על שיווק או פרסום
כדי להגיע לתוצאות בעסק.
עם זאת, כדי ליצור מדריך חינמי את כן צריכה לעבוד עם מערכת דיוור
לצורך איסוף לידים, בניית דף נחיתה ודיוור באופן שוטף. 

כדי להירשם למערכת הדיוור של רב מסר ולקבל דרכנו חודש במתנה, 
לחצי כאן לרישום מהיר!

אחרי שאת יוצרת דף נחיתה,
את יכולה להפיץ אותו בכל מקום בו נמצא הקהל שלך:
בווטסאפ לחברים, בדף העסקי, בפרופיל האיש, בקבוצות רלוונטיות,
בתור לרופא, בנטוורקינג, בעזרת שיתופי פעולה ועוד ועוד
(יש למעלה מ-100 אפשרויות להפיץ את המדריך).

איך קהל שנרשם למדריך הופך ללקוח משלם?
שאלה מעולה!

1. במדריך עצמו את יכולה להציע את השירותים שלך
2. את יכולה להציע שיחת היכרות בה תציגי את השירותים שלך
3. במיילים שתשלחי לנרשמים את יכולה להציע את השירותים שלך
כשתציעי בפרסומים שונים את השירותים שלך, לקהל שכבר נחשף למדריך שלך,
יהיה להם הרבה יותר קל לבחור בך, אחרי שהבינו את הערך שיש לך לתת.

את מרגישה שמדגדג לך באצבעות לצאת עם מדריך חינמי,
אבל יש לך מעצורים פנימיים?
את הירשמי בלחיצה כאן להדרכה ללא עלות
שתעזור לך להתגבר על המעצורים האלה.
תכל'ס מדריך / מוצר חינמי זה ה-דבר לקידום העסק שלך,
וחשוב להקשיב לחששות שלנו, אבל לא לתת להן לעצור אותנו. נכון?
מוזמנת להירשם בלחיצה מכאן.

את מבינה שמוצר חינמי יכול להקפיץ לך את העסק כמה שלבים קדימה? רוצה לצאת לדרך? מלאי פרטים ונדבר

אודות כותבות המאמר: <BR>גליה דונת לויטן ואירה דותן

אודות כותבות המאמר:
גליה דונת לויטן ואירה דותן

נעים להכיר, אנחנו מלוות ומייעצות לעצמאיות במצטבר למעלה מעשור, בהן בנינו עם הלקוחות שלנו תכניות אסטרטגיות לשיווק בדיגיטל, ובעזרת בניית מוצרים חינמיים שהובילו למכירה של מוצרים בתשלום, הלקוחות שלנו חוות הצלחות בעסק ומגשימות את החלומות העסקיים שלהן. אנחנו מזמינות אותך לצאת איתנו לדרך המרתקת הזו, של הפיכת העשייה שלך לכדי תכנית עבודה ישימה וברורה.

לקריאה בהרחבה אודותינו לחצי כאן
אודות כותבות המאמר:<BR> גליה דונת לויטן ואירה דותן

אודות כותבות המאמר:
גליה דונת לויטן ואירה דותן

נעים להכיר, אנחנו מלוות ומייעצות לעצמאיות במצטבר למעלה מעשור, בהן בנינו עם הלקוחות שלנו תכניות אסטרטגיות לשיווק בדיגיטל, ובעזרת בניית מוצרים חינמיים שהובילו למכירה של מוצרים בתשלום, הלקוחות שלנו חוות הצלחות בעסק ומגשימות את החלומות העסקיים שלהן. אנחנו מזמינות אותך לצאת איתנו לדרך המרתקת הזו, של הפיכת העשייה שלך לכדי תכנית עבודה ישימה וברורה.

לקריאה בהרחבה אודותינו לחצי כאן
פייסבוק
ווטסאפ
אימייל
הדרכות וידאו נוספות
מאמרים נוספים
חיים בעוצמה
החממה
המלצה מתי כהן
לקוחות משתפות
המלצה מתי כהן
מתי כהן
אחד הדברים המשמעותיים בעיניי זה ההתייחסות שלכן לפן הרגשי, לחסמים שיש לבעלות עסק ודרכים יצירתיות להתמודד איתם. אתן פשוט אלופות. נקודה.
המלצה בכתב תמר ברניצקי
לקוחות משתפות
המלצה בכתב תמר ברניצקי
תמר ברניצקי
אני יודעת שאני עכשיו הבוס של עצמי בגירסה הכי טובה, ויש לי רוח גבית שמלווה ודוחפת. אני רואה את זה גם בשלוות נפש שחווה וגם במספרים.
המלצה אביטל פלור
לקוחות משתפות
המלצה אביטל פלור
אביטל פלור
שמתן אותי מחוץ לאזור הנוחות שלי - לעשות, לדעת שזה בסדר וללכת על זה. התנסיתי המון - בשיחות מכירה, למדתי את החוזקות והחולשות שלי. עשיתי לייבים וסרטונים. מצאתי את עצמי, את הקול שלי, השמעתי אותו - וזה משמעותי בשבילי.
המלצה רחל פרידמן
לקוחות משתפות
המלצה רחל פרידמן
רחל פרידמן
אני מקימה את הסטארטאפ כמעט לבד. יש לי המון שותפים אבל הכל על הכתפיים שלי וקשה להקים עסק לבד. המפגש של החממה נותן לי המון מוטיבציה, והן מלוות אותי צעד צעד עד שאני מוציאה את המיזם שלי לפועל.
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה אורית אליתים
לקוחות משתפות
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה אורית אליתים
אורית אליתים
לאחרונה אני מקבלת לא מעט שיחות ואני מרגישה שלווה ורגועה בדיבור שלי, איני מתפשרת או נרתעת אם עולה נושא המחיר. השיחות נסגרות לליווי של 6 מפגשים ומתחילים להעביר לי לחשבון אלפי שקלים לפעמים כמה פעמים ביום. ואוווו.
פעילויות קרובות
את חברה בקבוצת
“המועדון – מרחב עבודה אונליין”?
פעילויות קרובות
החכמולוגית – הספרייה הדיגיטלית לעצמאיות עלתה לאוויר!
פעילויות קרובות
המפגש הקרוב של תוכנית הליווי החממה – 2.11.20
הבלוג
ותפיסת העולם שלנו
עקבו אחרינו
WhatsApp chat

הירשמי להדרכה לצאת לאור בדיגיטל גם בקיץ >>​

הירשמי למדריך "784 סוגי פוסטים" ומהיום תמיד יהיה לך מה לכתוב!