כל הדרכים מובילות לשיחת מכירה טובה

הדרך הנכונה להוביל שיחת מכירה באנרגיה נשית - לעבוד על המיינדסט, להאמין בעצמך, ביכולות שלך ובערך שאת מייצרת עבור הלקוח

במאמר הנוכחי על מכירות באנרגיה נשית:

  1. נחדד את ההבדלים בין אנרגיה נשית לאנרגיה גברית
  2. נדבר על חסמים בשיחות מכירה
  3. מהן התגובות הנפוצות בשיחות המכירה כשעולה בנו "תחושת הישרדות" מול הלקוח המתעניין
  4. מיהו שרגא ואיך הוא משפיע על שיחות המכירה שלנו
  5. האם יש כללים/חוקים בתסריט שיחת מכירה ואם כן, מה הם?
  6. על החשיבות הפולאופ כשלקוחות עונים "אולי"
  7. המיינדסט שמשפיע על מכירות בעוצמה נשית

מהי שיחת מכירה טובה?
רגע לפני שאנחנו צוללות לאיך לנהל שיחת מכירה טובה, כשאנחנו מתייחסות לשיחת מכירה, אנחנו לא יכולות להימנע ולהשוות בין אנרגיה נשית לאנרגיה גברית.
אנרגיה גברית זו לרוב אנרגיה חדורת מטרה ישירה, אקטיביסטית, מעט אגרסיבית לעיתים.
כפועל יוצא, לפעמים, מרוב שהם חתורי מטרה, הם מתקדמים כ"כ מהר שהם לא שמים לב איפה הלקוח נמצא.
אנרגיה נשית לעומת זאת, היא יותר מכילה ומקבלת, אנרגיה קשובה ואמפתית. עם זאת, זו אנרגיה מאוד עוצמתית. 

איך ההבדל בין האנרגיות יבוא לידי ביטוי באופי שיחת המכירה?
נשים בעלות עסק שמוכרות, מקשיבות למה שנאמר ובעיקר למה שלא נאמר, לכל מה שקורה מתחת לפני השטח, בעוד שאנרגיה גברית חותרת לקדם, היישר לצעד הבא.

במאמר הזה, כשנדבר על שיחת מכירה, איך להיות אשת מכירות טובה, איך להצליח במכירות טלפוניות (ובכלל), אנחנו מבינות שהאיזון הוא איפשהו בין השניים, כשמטרות העל שלנו בתהליך שיחת המכירה הן להיות בעלת עסק שמוכרת וגם מועצמת.

כשהעברנו את ההרצאה "יותר לקוחות בלי לשכנע" בפני מאות עצמאיות, גילינו עד כמה מכירות בעוצמה נשית יכולות לחזק ולהעצים בעלות עסק

איך להצליח במכירות טלפוניות
התמונה מההרצאה הראשונה של "יותר לקוחות בלי לשכנע" בה השתתפו עד היום מאות בעלות עסק שרצו לשפר את שיחות המכירה ולהגדיל מכירות בעסק

מה מונע ממך לעשות שיחות ולפעול למען הגדלת מכירות?

אנחנו נשאלות המון איך אפשר לקדם את העסק, לייצר הגדלת מכירות.
בחלק מהשיחות שאנחנו מנהלות עם עצמאיות על שיווק, חלק משתפות אותנו שהן ממעטות לשווק את עצמן, כלומר הן לא מתמקדות בקידום העסק ולא פועלות למען הגדלת המכירות, אלא מעכבות את הצלחת העסק. בין אם במודע או לא.

כשאנחנו שואלות: למה? מה מונע ממך לשווק? התשובה לרוב היא:
"הם באים, מתעניינים ואז אני צריכה לעשות שיחות מכירה ואני מתבאסת מזה, כי אני לא רוצה לשכנע. אז אני לא משווקת".
פתרון מעניין (ומוכר) 😉

המשמעות עבור אותן לקוחות ובעלות עסקים שונות שפגשנו לאורך הדרך, היא שלעיתים הן מפסיקות לשווק ולקדם את עצמן, למרות שהן יודעות שזה חשוב, למרות שהן מבינות את הערך של העבודה השיווקית, אבל הפחד להתמודד עם הצלחת השיווק שיוביל גם להגדלת מכירות, זה שלאחריהן יגיעו שיחות המכירה, הוא זה מה שמעכב ויוצר מחסומים.

הן נמנעות ולא עוסקות בהגדלת מכירות ויוצרות למעשה את הפעולה ההפוכה.
הגדלת מכירות, הוא תהליך שמתחיל בשיחת מכירה.
בגלל החשש להיות "באנרגיה גברית", שעלולה להיתפס לעיתים כמשהו אגרסיבי, כי המטרה היא לשכנע את הצד השני.
בפועל, הכל מתחיל ונגמר במיינדסט שלנו, בתפיסה שלנו.

הגדלת מכירות
מה הבעיה עם מכירות? עסק קם ונופל עליהן

אז איך מתחילים שיחת מכירה!? איך מוכרים בלי לשכנע?

איך מתחילים שיחת מכירה? התשובה: אמונה עצמית.
כדי למכור בלי לשכנע, להתחיל שיחת מכירה, אנחנו צריכות להרגיש בנוח עם עצמנו!

איך מתחילים שיחת מכירה? אנחנו מתחילות ללמוד ולהכיר את הלקוח, ויש מבנה לוגי שמלווה אותנו:

  • מה הוא רוצה להשיג?
  • מדוע פנה אלינו?
  • למה הוא פונה אלינו דווקא עכשיו?
  • מה הצורך שלו?

 

איך מתחילים שיחת מכירה?
לזכור כי שיחת מכירה, היא שיחת שירות ובדיקה, האם מתאים לנו וללקוח לעבוד ביחד?

כשזו תהיה נקודת המוצא שלנו, הגישה שלנו, הכל יראה אחרת ולא נחשוב בכלל איך מתחילים בשיחת מכירה.
זה יהיה מאוד טבעי עבורנו, ואז כל ההמשך יהיה טבעי מאוד, השיחה תוביל לנתיב רגוע, מלא ביטחון וזה מה שנשדר לצד השני, ללקוח הפוטנציאלי.
כשאנחנו מבינות את הצורך של שני הצדדים אנחנו לא חוששות ומתקדמות רק ב:
איך מתחילים שיחת מכירה ואיך מובילים שיחת מכירה, אלא מגיעות מנקודה מוצא חיובית לתהליך.

תקראי מה היה לענת לשתף לגבי שיפור המכירות בעסק
בעקבות שינוי שעשתה במיינדסט שלה שהוביל לשינוי בפעולות שלה 👇👇

תסריט שיחת מכירה לדוגמא

איך להצליח במכירות? הדבר הכי חשוב זה לסגל מיינדסט של אשת עסקים מוֹכֵרת

כדי לענות על השאלה איך להצליח במכירות, אנחנו צריכות לעשות שינוי בתפיסה, במיינדסט שלנו, רק ככה העסק שלנו יכול להתקדם קדימה.

שאלנו בקהילת הפייסבוק שלנו – "המועדון – מרחב עבודה לעצמאיות"
מה היית עושה אם היה לך המון כסף?

חלק מהחברות אמרו שהיו טסות לחו"ל, אחרת שיתפה שהייתה עובדת במשרה חלקית וכל היתר, כתבו שיעניקו את השירותים שלהן בהתנדבות.
התשובות היו מגוונות. אבל אף אחת לא התייחסה לפן העסקי.
(מעניין, נכון?)

הידעת שרוב האנשים העשירים, עובדים יותר קשה מכולם?
גם בהיבט של שעות העבודה ולא רק המאמץ, האנרגיה המושקעת ואולי זה הסוד איך להצליח במכירות?

צוקרברג למשל, שהקים את הפייסבוק, לא הפסיק לעבוד לרגע ולמרות שהוא יכול להרשות לעצמו –
הוא לא בנופש, הוא הבעלים, הוא עומד בחזית, הוא ממשיך לפתח, להתפתח ולצמוח.
גם שפילברג, במאי הסרטים המאוד מוצלח, לא הפסיק לעבוד לרגע ויש עוד המון דוגמאות.
המשותף לכולם שהם לקחו את הכסף שהרוויחו והכפילו אותו (וביננו, אף יותר).
לא רק הם, כל אנשי העסקים המצליחים הפסיקו לעבוד בשביל הכסף. הם עובדים כי זו דרך החיים שלהם, זה מי שהם.
לכן כדאי שגם אנחנו נלמד מהם איך להצליח במכירות, המטרה שלנו היא לסגל מיינדסט של בעלות עסקים שמוכרות.

כשאת חושבת איך להצליח במכירות? את צריכה לשנות את החשיבה.
כשאנחנו עובדות ומלוות עצמאיות, אנחנו מלוות אותן במטרה להביא את עצמן לידי ביטוי כל הזמן, בלי סוף, להיות שם! להנות.
מוזמנת לקרוא עוד על ליווי אישי 1:1.

העסק הוא חלק מאיתנו וגם תהליך המכירה הוא חלק ממי שאנחנו, אנחנו עושות דברים שטוב לנו. 
אנחנו לא צריכות להיות עסוקות איך להצליח במכירות ולחשוב כל הזמן על מהי שיחת מכירה טובה ואיך בונים תסריט, אנחנו צריכות לקחת את הכל כמכלול ולהנות מהדרך, הרי רוב היום שלנו הוא לא בצימר בצפון, בחופשת סקי או בטיול קרוואנים באוסטרליה – אלא רוב היום אנחנו בעבודה!

95% מהזמן ביום-יום שלנו אנחנו מקדישות ללהרוויח כסף, או לחיות את החיים שמאפשרים את כל זאת ואם אנחנו לא נהנות מהדרך ואנחנו לא נהנות מלעשות את זה, אם אנחנו לא שם עם כל הלב והנשמה – הלקוחות לא יגיעו, מעגל קסמים שמזין את עצמו.
אם לא נשווק ולא נמכור ולא נאהב את מה שאנחנו עושות, לא נוכל להצליח כעצמאיות ונשאל את עצמנו שוב ושוב איך להצליח במכירות?

האם אנחנו מפסיקות לעבוד כשמרוויחות "מספיק" כסף או שרוצות עוד ועוד?
שמעי מה היה לנו להגיד על זה 👇👇

קטע מתוך תכנית הרדיו שלנו "העסק שאת" שמשודרת ב"הרדיו החברתי הראשון"

אם את חווה מצב של "תחושת הישרדות" בתהליך המכירות, גם תסריט שיחת מכירה הכי מוצלח בעולם לא יעזור!

תסריט שיחת מכירה הוא תסריט שהמטרה שלו היא לעזור לנו להוביל את השיחה מול הלקוח.

איפה האתגר?
הרבה פעמים לעצמאיות לא נעים ולא נוח בעסק עם הצד של הכסף.

אנחנו רואות את זה כמובן גם אצל עצמאיים, אבל זה מורגש יותר אצל עצמאיות, ובגלל זה הן נמנעות מלהתעסק עם כסף, ועושות דברים בהתנדבות.

ביום שבו יתחיל להיות לנו נעים בדיאלוג שלנו מול כסף – יהיה לנו הרבה יותר קל להגיד שאנחנו רוצות ממנו עוד ועוד,
ואז גם תסריט שיחת מכירה שלנו יהיה בהתאם – זה ירגיש לנו טבעי יותר ונוח. לצפייה בהדרכה בנושא "מערכת היחסים שלנו, הנשים, עם כסף" היכנסי ללינק הזה.

אם אנחנו נמנע מעצמנו לשווק, נפחד, נרגיש בחוסר נוחות, נקפא במקום לקדם את העסק, גם אם יהיה מולנו תסריט שיחת מכירה מוצלח ומדוייק – בפועל, אנחנו לא נתמודד מולו, נמצא את עצמנו מגמגמות, זה לא יהיה לנו מספיק טבעי ושוב נחווה את מעגל הקסמים שבו אנחנו לא משווקת מספיק ולא עושות מספיק ולא מגיעים מספיק לקוחות והחוויה האישית שלנו תהיה חווית הישרדות (להאזנה לפודקאסט בנושא שיווק, מכירות ונשים לחצי כאן).

זה לא חייב להיות ככה!

שיחת מכירה

באופן לא מודע, כשאנחנו חוות את הסיטואציה של שיחות המכירה כאילו שאנחנו במצב הישרדותי, המוח שלנו מאותת לגוף שהוא צריך להגן על עצמו, והחוויה הזאת משליכה על שיחת המכירה, קצת כמו להיות או לחדול.

איך אנחנו מגיבות במצב של הישרדות? לחימה, בריחה וקיפאון.
לאורך השנים ראינו את זה קורה שוב ושוב לעצמאיות שליווינו, ואיך התגובה האוטומטית להרגשה שאנחנו "בקרב" משפיעה גם על תסריט שיחת מכירה.

לאורך כל המאמר נדגים איך התגובה שלנו למצב של לחץ והישרדות, באים לידי ביטוי באופן שבו אנחנו מנהלות שיחות מכירה.

במצב לחימה – את לא רואה את תסריט שיחת המכירה מול העיניים, אלא נמצאת כל הזמן בתגובה.

איך מצב "לחימה" בא לידי ביטוי?
לקוח מתקשר, מתעניין והעצמאית מהצד השני לא תפסיק לתת טיפים ואקמולים. הלקוח ישאל שאלה, ובום ישר מענה מקיף של רבע שעה… עד שהלקוח כולו חבוש עם מלא פלסטרים ואשת המכירות, בעלת העסק, יצאה כרגע מהשיחה כאילו סיימה קרב.

איך מתחילים שיחת מכירה

הלקוח שהתעניין בשירותים שלה, הולך לדרכו עם איזושהי הרגשת הקלה זמנית, כי הרי אקמול עובד לכמה שעות והפלסטר מחזיק לעוד כמה שעות, אבל אחרי פרק זמן קצר, השפעת האקמול תעבור, ואז הוא יתחיל להרגיש מאוכזב –
כי לא באמת קיבל ערך למה שהוא היה צריך מבעלת העסק.
הוא התעניין בשירותים שלה ובמקום למכור לו את מה שהוא צריך/ביקש, היא התחילה לשים עליו פלסטרים.

חשוב להבין שלעיתים יהיה קשה לו להכיל ולהבין על מה היא דיברה, כי אין לה את התמונה הגדולה של הצורך שלו, וכך במקום חוויה חיובית ומעוררת חשק ורצון לעוד, הלקוח המתעניין נהיה כעוס, למרות שהכוונה של בעלת העסק הייתה טובה.

מתסכל!

תסריט שיחת מכירה לא חייב להיות ככה!

אנחנו רוצות להיות טובות במה שעושות וגם לתת באהבה כי באמת אכפת לנו מהצד השני, אבל בשורה התחתונה הלקוח הוצף ולא קיבל את מה שהוא צריך – כלומר, לא הייתה הובלה לקנייה של השירות שיכול היה לתת לו פתרון מקיף, וגם אנחנו מתושות ולכן סביר להניח ששיחה כזו לא תסתיים במכירה.

מה קרה בדרך? מה הכשיל את תסריט שיחת מכירה?
היינו כ"כ עסוקות להוכיח את עצמנו, אבל בגלל שאולי לא השקענו מספיק בשיווק, לקוחות הגיעו אלינו בדרך לא דרך: המלצה של חבר, אולי פוסט בודד בפייסבוק, ובגלל שהלקוח לא מכיר אותנו כמו שצריך, אנחנו מרגישות צורך להוכיח את עצמנו: כמה אנחנו טובות, כמה אנחנו יכולות לעזור ואז תסריט המכירה התפקשש לנו, כי נוצרה תחושה של לחימה, ובמקום לייצר דיאלוג קשוב – אנחנו עסוקות יותר מידי בלהוכיח ולרצות!

צפי בקטע בו אנחנו מסבירות איך עובד מעגל הקסמים של ההישרדות בעסק
ואיך לפעמים שיחת מכירה לוקחת טוויסט לכיוון הלא נכון 👇👇

רוצה לשפר את שיחות המכירה שלך וצריכה כלים שמתאימים לך? הקליקי על הכפתור הירוק, שלחי הודעה ונתאם פגישה אישית

תסריט שיחת מכירה לדוגמא
ולמה פולואפ זה משהו שנשים חייבות ללמוד לעשות

תסריט שיחת מכירה לדוגמא, הוא לא בהכרח תסריט שמטרתו לתכנן מה נאמר, איך נענה ללקוח, איך נטפל בהתנגדויות ואיך נחתור לסגירה.
חשוב לנו להתייחס קודם כל לרציונל של תסריט שיחת מכירה לדוגמא, להבין את המניע, את הלב של שיחת המכירה, רק ככה נוכל להתאמן על הדיאלוג ומה לעשות בפועל כשלקוח מתקשר ולהכין תסריט שיחת מכירה לדוגמא, במטרה להגיע לשיחת המכירה מוכנה, עם כל הכלים.

אבל עוד רגע לפני, אנחנו צריכות לזכור ששיחת מכירה, בין אם היא טלפונית או פרונטלית, היא שיחה עם ערך עבור הלקוח.
כדי לתת ערך ללקוח, הצעד הראשון לשיחת מכירה זה להבין מה הערך שאת נותנת, זה לדעת שאת שווה, גם כספית.
כשנבין שמה שיש לנו לתת שווה כסף וערך עבור הלקוח, אנחנו נרגיש קצת יותר בנוח גם בשלב שיחת המכירה.

אנחנו ממליצות להרחיב עוד קצת את אזור הנוחות שלנו, בצעדים הדרגתיים, לשפר וללמוד מכל שיחה, לנתח מה עשינו טוב, לזהות איך קצת פחות התרגשנו, ולכתוב לנו תזכורת כשעולים משפטים טובים ומקדמים שנאמרו בשיחות שונות.

זוכרת שדיברנו קודם על התגובה שלנו כשאנחנו מרגישות בסכנה ובחווית הישרדות?

אם התייחסנו מקודם לתגובה "תקיפה", התגובה השנייה שאנחנו יכולות להגיב היא "בריחה".

מתי ואיך זה יבוא לידי ביטוי?

הרבה פעמים התגובה של "בריחה" תתרחש כשלקוחות יעלו התנגדויות ונרגיש שהם נסוגים או לא מעוניינים.
לדוגמא, אם את משוחחת עם לקוחה והיא אומרת ש"תחשוב על זה", אז תשובה של "בריחה" תהיה "אוקי, תודה, להתראות". וזהו. לא תחזרי אליה ולא תיצרי איתה יותר קשר.

אם את בוחרת בתגובה הזאת, את בורחת מעימות ומפספסת הזדמנות. את יוצאת מנקודת הנחה שאם היא צריכה אותך, אז היא בטח תחזור אליך (לרוב היא לא) או שהיא תתייעץ עם בעלה או עם חברה (והיא לא), ובפועל, את מפסידה את הלקוחה.

שימי את עצמך בנעליים: כמה פעמים אמרת "אני אחשוב על זה" ובאמת חשבת על זה?!

אנחנו שמות לב שלגברים למשל, בצד של הקונים – יותר קל להם לתת תשובה חדה: כן / או לא מעוניינים.

נשים לעומת זה, מעדיפות לתת את התשובה – אולי.

אנחנו מזמינות אותך לקחת את זה כאתגר!
בתסריט שיחת מכירה לדוגמא – אם קבלת תשובה – "אולי", במקום לברוח, קחי זאת כהזדמנות הפוכה –
אולי כן תצליחי לשנות את דעתה של הלקוחה, אולי יש פתח לייצר עוד ערוץ, ולהפוך את האולי – ל"כן"! במקום להפסיד את הלקוחה.

לכן העצה שלנו כשאת מקבלת תשובה כזו, ויש מולך תסריט שיחה לדוגמא – פשוט תעשי פולואפ!

כ"כ הרבה פעמים לקוחות אמרו לנו "תודה שחזרתן אליי!"
הן לא בהכרח קנו את השירות או המוצר בעקבות השיחה, אבל זה לרוב זה יגרום לשלושה דברים חשובים לא פחות:

  1. המתעניינים יחשבו מחדש ולעיתים ישנו את ההחלטה הראשונית שהתקבלה מחוסר במידע
  2. זה יעזור להם ליצור בהירות לגבי הרצונות והצרכים שלהם
  3. זה מפתח את מערכת היחסים בין הצדדים בצעד נוסף קדימה, ולעיתים המתעניינים הופכים ללקוחות בהמשך בזכות השיחה הזאת והמקצועית שהבענו.

צריך לזכור שהיום אנחנו מאוד מוצפות: עבודה, ילדים, משפחה, עסק ולעיתים אנחנו שוכחות לטפל וליצור קשר מחדש. לכן, כשבעלת העסק חוזרת ומזכירה לי את מה שרציתי, היא עוזרת לי לקבל החלטה, היא עוזרת לי לצאת מהאתגר שאני חווה בעסק, או מבינה את הצורך במוצר שרוצים למכור לה.

מה יעזור לך להרגיש עוצמתית בשיחות המכירה שמנהלת?

לפעמים אנחנו מרגישות כמו ילדות בשיחות המכירה
ומתביישות לשאול, לברר, להתעקש

איך להצליח במכירות טלפוניות או כל סוג מכירה בעסק שלך?
להאמין בעצמך ובערך שאת נותנת ללקוחות

כולנו רוצות ללמוד איך להצליח במכירות טלפונית ובכלל בכל סוג המכירה שאנחנו עוברות במסלול שלנו, כעצמאיות.

התייחסנו עד כה במאמר הזה למכירות באנרגיה נשית, על החשש שלנו משיחות מכירה, שמוביל אותנו להימנע מלשווק, הזכרנו את המצבים שאנחנו חוות: תקיפה, קפיאה ובריחה – כשאנחנו מנסות להתמודד עם שיחת מכירה.

עכשיו הגיע הזמן לדבר על שרגא.
שרגא הוא דוגמא טובה שעלולה לעכב אותנו בדרך ללמידה – איך להצליח במכירות טלפוניות.

לשרגא יש חזות של סוחר מכוניות, עם שרשרת זהב ענקית על החזה ואיזה סיגר בצד. שרגא הוא כמובן דמות קיצונית שמתרוצצת לנו בראש כשאנחנו חושבות על איש מכירות. שרגא הוא כמובן מניפולטיבי, תחמן והוא רק רוצה את הכסף שלנו והוא פשוט שרגא כזה…

ואיך שרגא קשור לשיחות המכירה שלנו?? כי אנחנו לא רוצות שהצד השני יחשוב עלינו שאנחנו שרגא!
מכירה את התחושה הזו בגוף? לפני שאת אומרת כמה עולה השירות שלך? עוד לפני שאת אומרת מה המחיר? עוד לפני שאת בכלל מרימה את הטלפון ללקוחה פוטנציאלית? לפני שאת עושה פעולה, צעד, יש איזשהו כיווץ בגוף שאומר "אני לא רוצה להיות ככה, כמו שרגא" וגם "אני לא רוצה שיחשבו עליי שאני מתנהגת כמוהו" או "אני לא רוצה שיחשבו שאני תחמנית" .

כלומר עוד לפני שאנחנו לומדות איך להצליח במכירות טלפוניות, אנחנו צריכות לשבור את הסטיגמה, את התפיסה הפנימית שלנו, על מה עלולים לחשוב עלינו. כשאנחנו חוששות מזה שיחשבו עלינו שאנחנו "שרגא", אז אנחנו נמנעות וקופאות במקום (התגובה השלישית כשחוות סכנה או הישרדות).

זכרי – לכל אחד ואחת ההגדרה האישית מהו איש, או אשת המכירות שהם לא רוצים שיחשבו שהם כאלה… גם אם דמיינת אדם מסויים שמייצר עבורך אסוציאציה כלשהי, זה לא אומר שאת כזו! את לא שרגא!

איך להגדיל מכירות

תגידי שלום לשרגא 🙂

הגדלת מכירות
האם גם את חוששת שיחשבו עליך שאת "שרגא"
ולכן נמנעת מלהביא את מי שאת ואת כל היכולות שלך בשיחת המכירה?

זה הזמן לשנות את התפיסה, את המיינדסט שלנו. אם אנחנו חושבות על מישהו – משהו, זה לא אומר שיחשבו עלינו ככה. החסמים האלו, הפחדים, הרבה יותר קל לברוח ולהשליך על דמויות שכאלו את התחושות הפנימיות שלנו במקום להגיד: "אני חושבת שאני מניפולטיבית". 

אם את רוצה לחזק את המיינדסט שלך, יש לנו הדרכה שמתמקדת במרכיב הסודי לצמיחה עסקית – המיינדסט: לחצי כאן לפרטים.

איך להצליח במכירות טלפוניות ולאורך כל תהליך המכירה בפרט?
לעשות עבודה פנימית, לעבוד על המיינדסט, על התפיסה הפנימית והאישית שלך. הרעיון הוא להחליש את הווליום והרעשים של מה שמעכב, של תפיסות שלא מאפשרות להתקדם, כי הפחדים האלו והתחושות הפנימיות, לא רק שלא יעבדו, אלא הם ימנעו מאתנו לעשות את הטלפון הבא, או שיחת המעקב וירחיקו אותנו מלהגשים את החלום המקצועי שלנו.
ככל שנגביר את הווליום "אני כן יכולה" כך הווליום המאיים והדיסוננס על שרגא, המוכר המניפולטיבי – יעלם.

כשאני מאמינה בעצמי, כשאני יודעת שאני יכולה לעזור ומחזיקה במודעות שברגע שהלקוח יבוא אליי החיים שלו יכולים להשתנות" אז שיחת המכירה מתחילה בתדר אחר בכיוון אחר ואז גם הלקוח שומע את זה דרך הוייב שלנו דרך הרצון הפנימי המוגבר שלנו. לעומת זאת, כשאני מתקשרת ללקוחות בחששנות בחוסר ביטחון לעומת כשאני מתקשרת ב"אני באמת יכולה לעזור לך" אז שיחת המכירה פשוט נשמעת אחרת.

תסריט שיחת מכירה
כשאנחנו מביאות את עצמנו לידי ביטוי ומאמינות בעצמנו,
אנחנו נותנות את המתנה שלנו לאחרים וגם מרוויחות כסף!

צילומים: הדס אלדר

בואי נסכם 🙂
דיברנו על איך להגדיל מכירות

איך להגדיל מכירות? נקודת המוצא היא שלקוחות פונים אלינו כי הם רוצים את העזרה שלנו והם חושבים שאנחנו יכולות לעזור להם. לכן, אם אנחנו באות בגישה הססנית לשיחה – אז הלקוחות עלולים לפרש את זה כחוסר ביטחון, הם עלולים לחשוב שאנחנו לא בטוחות בעצמנו, ולא מספיק טובות ואז, קצת עשינו לעצמנו הפוך על הפוך – הנבואה מתגשמת. לכן, הדרך הנכונה איך להגדיל מכירות היא לגשת לשיחת המכירה בביטחון, זה כ"כ שונה.

איך להגדיל מכירות? הכל מתחיל בחשיבה חיובית!

עוד משהו קטן לסיום המאמר על מכירות בעוצמה נשית – הנה עצה נוספת מאיתנו להגדלת הביטחון העצמי בשיחות המכירה: 

בכל פעם שלקוחות כותבים לך בוואטסאפ או אומרים לך בע"פ דברים טובים, תכיני לעצמך דף מחמאות שאליו את מעתיקה או כותבת מה שנאמר. את דף המחמאות תדביקי על המחשב או שתכתבי במחברת. כך לפני שיחת המכירה תוכלי להציץ בדף המחמאות, להיזכר בחוויה ובערך שאת נותנת, תכוונני את המיינדסט שלך לתדר חיובי, תזכרי שיש לך מה לתת ללקוחות, ושאת שווה את זה. כך בכל שיחת מכירה שתעשי, תהיי במיינדסט ובהלך רוח שכולו "אני פה בשביל לעזור ואני יכולה לעשות את זה".

ככל ש"תשתפשפי" בשיחת מכירה, תתנסי, תשווקי, תיזמי, ככה יהיו לך יותר שיחות מכירה שלאורך זמן יביאו יותר ויותר לקוחות לעסק שלך.

ומה עכשיו? לכי לעשות שיחות מכירה ותגדילי את המכירות בעסק!

איך להצליח במכירות טלפוניות
אודות כותבות המאמר: <BR>גליה דונת לויטן ואירה דותן

אודות כותבות המאמר:
גליה דונת לויטן ואירה דותן

נעים להכיר, אנחנו מלוות ומייעצות לעצמאיות במצטבר למעלה מעשור, בהן בנינו עם הלקוחות שלנו תכניות אסטרטגיות לשיווק בדיגיטל, ובעזרת בניית מוצרים חינמיים שהובילו למכירה של מוצרים בתשלום, הלקוחות שלנו חוות הצלחות בעסק ומגשימות את החלומות העסקיים שלהן. אנחנו מזמינות אותך לצאת איתנו לדרך המרתקת הזו, של הפיכת העשייה שלך לכדי תכנית עבודה ישימה וברורה.

לקריאה בהרחבה אודותינו לחצי כאן
אודות כותבות המאמר:<BR> גליה דונת לויטן ואירה דותן

אודות כותבות המאמר:
גליה דונת לויטן ואירה דותן

נעים להכיר, אנחנו מלוות ומייעצות לעצמאיות במצטבר למעלה מעשור, בהן בנינו עם הלקוחות שלנו תכניות אסטרטגיות לשיווק בדיגיטל, ובעזרת בניית מוצרים חינמיים שהובילו למכירה של מוצרים בתשלום, הלקוחות שלנו חוות הצלחות בעסק ומגשימות את החלומות העסקיים שלהן. אנחנו מזמינות אותך לצאת איתנו לדרך המרתקת הזו, של הפיכת העשייה שלך לכדי תכנית עבודה ישימה וברורה.

לקריאה בהרחבה אודותינו לחצי כאן
פייסבוק
ווטסאפ
אימייל
לצפייה או האזנה בתוכן המאמר
הדרכות וידאו נוספות
מאמרים נוספים
חיים בעוצמה
החממה
המלצה מתי כהן
לקוחות משתפות
המלצה מתי כהן
מתי כהן
אחד הדברים המשמעותיים בעיניי זה ההתייחסות שלכן לפן הרגשי, לחסמים שיש לבעלות עסק ודרכים יצירתיות להתמודד איתם. אתן פשוט אלופות. נקודה.
המלצה בכתב תמר ברניצקי
לקוחות משתפות
המלצה בכתב תמר ברניצקי
תמר ברניצקי
אני יודעת שאני עכשיו הבוס של עצמי בגירסה הכי טובה, ויש לי רוח גבית שמלווה ודוחפת. אני רואה את זה גם בשלוות נפש שחווה וגם במספרים.
המלצה אביטל פלור
לקוחות משתפות
המלצה אביטל פלור
אביטל פלור
שמתן אותי מחוץ לאזור הנוחות שלי - לעשות, לדעת שזה בסדר וללכת על זה. התנסיתי המון - בשיחות מכירה, למדתי את החוזקות והחולשות שלי. עשיתי לייבים וסרטונים. מצאתי את עצמי, את הקול שלי, השמעתי אותו - וזה משמעותי בשבילי.
המלצה רחל פרידמן
לקוחות משתפות
המלצה רחל פרידמן
רחל פרידמן
אני מקימה את הסטארטאפ כמעט לבד. יש לי המון שותפים אבל הכל על הכתפיים שלי וקשה להקים עסק לבד. המפגש של החממה נותן לי המון מוטיבציה, והן מלוות אותי צעד צעד עד שאני מוציאה את המיזם שלי לפועל.
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה אורית אליתים
לקוחות משתפות
<i class="fab fa-youtube"></i> המלצה אורית אליתים
אורית אליתים
לאחרונה אני מקבלת לא מעט שיחות ואני מרגישה שלווה ורגועה בדיבור שלי, איני מתפשרת או נרתעת אם עולה נושא המחיר. השיחות נסגרות לליווי של 6 מפגשים ומתחילים להעביר לי לחשבון אלפי שקלים לפעמים כמה פעמים ביום. ואוווו.
פעילויות קרובות
מהיום תמיד תדעי
איך למצוא את הקהל שלך ולשווק בפחות מאמץ!
פעילויות קרובות
את חברה בקהילת
"המועדון – מרחב עבודה לעצמאיות"?
פעילויות קרובות
החכמולוגית – הספרייה הדיגיטלית המקיפה לעצמאיות במנוי משתלם!
פעילויות קרובות
המפגש הקרוב של תוכנית הליווי החממה – 5.9.21
הבלוג
ותפיסת העולם שלנו
עקבו אחרינו
רוצה לקבל עדכונים והדרכות שיעזרו לך לעשות את קפיצת הגדילה הבאה בעסק שלך?
הירשמי לרשימת הדיוור שלנו:
צרי איתנו קשר כבר עכשיו:
הצטרפי אלינו:
כל הזכויות שמורות 2021

<< הירשמי להדרכה לצאת לאור בדיגיטל בעזרת מוצר חינמי >>​