"החלטתי שאני רוצה לקפוץ לשלב הבא אחרי 3 שנים בעסק, ובשביל זה אני צריכה קודם כל סדר וארגון, ולבנות אסטרטגיה לעסק לשנים הקרובות. קיבלתי דיוק של המסרים השיווקיים, תכנית עבודה מסודרת, תכנון חודשי כדי להפיק את המקסימום מהפעולות השיווקיות. זה צמצם לי את ההרגשה שעובדת פול גז בניוטרל, זה חיזק את הביטחון שלי ונותן לי את ההרגשה שיש מי שנמצא שם בשבילי ברגעים השמחים וברגעים מאתגרים. למדתי לבנות את תהליך השיווק והמכירה בוובינרים, שבהם אני מוכרת את הספר שלי. וזה גם הפך אותי ליותר מקצועית בעיניי האנשים שפוגשים אותי."